menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Moderator

Ga naar meest recente reactie

leerling

Leerling

Ook dit forum wordt af en toe geplaagd door berichten die in de vertste verte niets met tuinieren te maken hebben. (Aanbod van valse identiteitsbewijzen, erotische diensten, e.d.)

Soms voeg je per ongeluk eenzelfde bericht meermaals toe. Soms wil je onder de grond kruipen omdat de titel die je koos voor een nieuw onderwerp een kanjer van een tik-/taalfout bevat.

Hoe contacteer je dan best een moderator?
Kan die info ook onderaan de pagina worden toegevoegd?
vrijdag 22 juli 2022 - 00:12
minouke

Tekst aangepast

Minouke

Je kan mij altijd contacteren.
Ik zal wel moeten vragen aan de webmaster om het mogelijk te maken om ook de titel te kunnen wijzigen of te verbeteren.

Groetjes
Chantal


vrijdag 22 juli 2022 - 07:00
minouke

Minouke

Titel wijzigen of verbeteren kan vanaf nu.
Wanneer de persoon die de topic heeft gestart zijn eerste bericht gaat wijzigen, zal die ook een titelveld kunnen aanpassen.
Dit lukt wel enkel in het eerste bericht van de serie.

groetjes
Chantal
donderdag 28 juli 2022 - 14:00
leerling

Leerling

Bedankt, Minouke!
donderdag 28 juli 2022 - 17:01
Polplastron

Polplastron

Hoe contacteer je dan best een moderator? Kan die info ook onderaan de pagina worden toegevoegd?

Hier onderaan staat, naast de knop "voeg toe", een linkje "Problemen? Bericht aan Tuinadvies". Ik meld ongepaste berichten e.d. steeds via die weg en dat lijkt te werken.
donderdag 28 juli 2022 - 18:39
dries944

Dries944

Goed bezig minouke, Dit is toch de beste tuinsite die ik al ben tegengekomen!
En met 2 heel slimme mensen erop
Al veel bijgeleerd hier.
donderdag 28 juli 2022 - 21:57
leerling

Tekst aangepast

Leerling

@Polplastron
Bedankt voor die verwijzing.

De meeste websites die ik bezoek hebben onderaan de webpagina een link naar de webmaster staan. Op een of andere manier was deze me nooit opgevallen. Roeli wees er eerder al op dat oranje niet zo'n beste kleur was voor links...
donderdag 28 juli 2022 - 23:59
minouke

Minouke

ik heb dat ook al doorgegeven dat oranje niet goed te zien is, maar dat is de kleur van Floralux
vrijdag 29 juli 2022 - 06:27
leerling

Leerling

Snap ik weeral niet. De naam Floralux vind je zelfs niet terug in de rubriek "Wie zijn we?" En toch vinden ze dat hun huiskleur belangrijker is dan leesbaarheid en - dus - bruikbaarheid?
dinsdag 2 augustus 2022 - 22:43

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon