menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Leeftijd

Ga naar meest recente reactie

summerspookje

Summerspookje

hoikes

ik heb op mijn berichtje van leeftijd , antwoordjes gekregen die ik graag zou openen, maar dat lukt me niet, ik klik op de link, om te lezen en ik krijg allen een wit blad met bovenaantuinadvies en de ganse boord erbij.
kan iemand van jullie experts me helpen? want ik weet dat er bij zitten die dat HEEL goed kunnen

groetjes

summer

Algemene Vragen ivm het Forum

zondag 27 april 2014 - 11:42
minouke

Minouke

Als de topic verwijderd is dan kan je de berichten ook niet meer lezen.

gr
Chantal
zondag 27 april 2014 - 11:59
summerspookje

Summerspookje

leeftijd

oei dat is minder , ik kan dan ook de antwoordjes niet meer lezen , sorry dan hoor groetjes
summer
zondag 27 april 2014 - 12:04
Hugo/Rika

Tekst aangepast

Hugo/Rika

zondag 27 april 2014 - 12:27
summerspookje

Summerspookje

nee het ging om te raden welke leeftijd supercali enz was een jeugdig lid die volgens mij fier was op die leeftijd geinteresserd te zijn in planten , en dat was 12 jaar , er was daarontrend een ontgoocheling van dat lid, ik had daarop gereageerd , ,maar vermits de topic verwijderd is kan ik de antwoorden niet lezen of beantwoorden bedankt voor je antwoord groetjes
summer
zondag 27 april 2014 - 14:29
Hugo/Rika

Tekst aangepast

Hugo/Rika

zondag 27 april 2014 - 14:35
jdcoster

Jdcoster

Mijn bedenkingen rond die topic:
Het is lovenswaardig dat jeugdige mensen zich aan planten interesseren in plaats van aan de dingen waarmee mensen van die leeftijd bezig zijn.
Ik merkte precies een zekere gedrevenheid daarin en dat kan ervoor zorgen dat hij het daar ver in brengt. Denk maar aan ' onze' Angelo Dorny van enkele jaren geleden.
Ons Jeanette heeft wel iets te snel gereageerd op iets wat m.i. wel goedbedoeld was en niet storend hier.
Die jongen heeft duidelijk nog niets geleerd van wellevendheid en moet dat bij gebracht worden. Taalgebruik dat helaas misschien nog onder zijn medescholieren gangbaar is, hoort hier niet thuis.
Hugo, tamelijk nieuw hier, verwart de topics waarin leden ons iets proberen te verkopen of aan te smeren, met de commerciële publiciteit waarmee dit forum gefinancierd wordt. Het ene wordt geweerd en het andere moeten we leren mee leven.
Dank zij o.a. de publiciteit voor veel producten van de chemische industrie, kan ik hier openlijk stellen dat ik veel van die producten gevaarlijke rommel vind. Zo gaat dat hier.
Moest Hugo het forum, bepaalde gevoeligheden hier en de 'kernleden' (noem ik ze maar), goed gekend hebben, had hij waarschijnlijk niet zo gereageerd.
Vriendelijke groeten
zondag 27 april 2014 - 15:20
Marei

Marei

Zonder zelf commentaar te geven heb ik gisteren deze topic wel gevolgd en ik ben van mening dat het veel beter was geweest als deze niet gewist was, maar men op een rustige en redelijke manier, elkaar respecterend, uitleg had gegeven van wat kan en niet kan. Maar wissen: NEE!!!
Daar leert niemand iets van.
Met vriendelijke groet, Marei.
zondag 27 april 2014 - 15:54
summerspookje

Summerspookje

jd coster en marei

ik ben het er helemaal eens mee, wat jullie schrijven, de jeugd heeft goede bedoelingen ,maar weten het moeilijk onder woorden te brengen,
tussen haakjes marei, is dat uw blauwe regen? wahw ,prachtig zeg , hoe hebt ge die zo gekregen?

laat dat maar eens weten ,ik sta er helemaal voor open

groetjes

summer
zondag 27 april 2014 - 16:29
kurt

Kurt

Ter info:

De "jeugd" was 44 jaar oud en heeft in de topic zelf gevraagd om die te wissen.

Het was gewoon iemand die discussies wou uitlokken en de sfeer wou verzieken.

Mvg,
Kurt
zondag 27 april 2014 - 21:06
summerspookje

Summerspookje

kurt ,
, ik hoorde het van minouke, schandalig is dat, al goed dat jullie dat zagen , maar waarom die smeerbos niet aan de schandpaal nagelen ,en openlijk bekend maken op het forum,er zouden geen reactie's zijn , en kon die gast hem niet verkneukelen

bedankt voor de inlichting ,

groetjes

summer
maandag 28 april 2014 - 09:29
sirius

Sirius

heu, dat soort praktijken is wel een beetje verboden door de wetten op de bescherming van de persoonlijke levenssfeer.
maandag 28 april 2014 - 12:34
Roeli

Roeli

Ik ben al op de verjaardagskalender wezen kijken of ik hem daar kon vinden. Heb nog niet de kalender helemaal doorgespit en ben blij dat het niet meer hoeft. Ik vertrouwde de leeftijd nl. niet. Zijn woordkeus was niet die van een 12 jarige .

groetjes Roeli
maandag 28 april 2014 - 18:51
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).

Hoeveel is 3 + 2? (beveiligingscontrole) *