Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
ik heb op mijn berichtje van leeftijd , antwoordjes gekregen die ik graag zou openen, maar dat lukt me niet, ik klik op de link, om te lezen en ik krijg allen een wit blad met bovenaantuinadvies en de ganse boord erbij.
kan iemand van jullie experts me helpen? want ik weet dat er bij zitten die dat HEEL goed kunnen
nee het ging om te raden welke leeftijd supercali enz was een jeugdig lid die volgens mij fier was op die leeftijd geinteresserd te zijn in planten , en dat was 12 jaar , er was daarontrend een ontgoocheling van dat lid, ik had daarop gereageerd , ,maar vermits de topic verwijderd is kan ik de antwoorden niet lezen of beantwoorden bedankt voor je antwoord groetjes
summer
Mijn bedenkingen rond die topic:
Het is lovenswaardig dat jeugdige mensen zich aan planten interesseren in plaats van aan de dingen waarmee mensen van die leeftijd bezig zijn.
Ik merkte precies een zekere gedrevenheid daarin en dat kan ervoor zorgen dat hij het daar ver in brengt. Denk maar aan ' onze' Angelo Dorny van enkele jaren geleden.
Ons Jeanette heeft wel iets te snel gereageerd op iets wat m.i. wel goedbedoeld was en niet storend hier.
Die jongen heeft duidelijk nog niets geleerd van wellevendheid en moet dat bij gebracht worden. Taalgebruik dat helaas misschien nog onder zijn medescholieren gangbaar is, hoort hier niet thuis.
Hugo, tamelijk nieuw hier, verwart de topics waarin leden ons iets proberen te verkopen of aan te smeren, met de commerciële publiciteit waarmee dit forum gefinancierd wordt. Het ene wordt geweerd en het andere moeten we leren mee leven.
Dank zij o.a. de publiciteit voor veel producten van de chemische industrie, kan ik hier openlijk stellen dat ik veel van die producten gevaarlijke rommel vind. Zo gaat dat hier.
Moest Hugo het forum, bepaalde gevoeligheden hier en de 'kernleden' (noem ik ze maar), goed gekend hebben, had hij waarschijnlijk niet zo gereageerd.
Vriendelijke groeten
Zonder zelf commentaar te geven heb ik gisteren deze topic wel gevolgd en ik ben van mening dat het veel beter was geweest als deze niet gewist was, maar men op een rustige en redelijke manier, elkaar respecterend, uitleg had gegeven van wat kan en niet kan. Maar wissen: NEE!!!
Daar leert niemand iets van.
Met vriendelijke groet, Marei.
ik ben het er helemaal eens mee, wat jullie schrijven, de jeugd heeft goede bedoelingen ,maar weten het moeilijk onder woorden te brengen,
tussen haakjes marei, is dat uw blauwe regen? wahw ,prachtig zeg , hoe hebt ge die zo gekregen?
laat dat maar eens weten ,ik sta er helemaal voor open
kurt ,
, ik hoorde het van minouke, schandalig is dat, al goed dat jullie dat zagen , maar waarom die smeerbos niet aan de schandpaal nagelen ,en openlijk bekend maken op het forum,er zouden geen reactie's zijn , en kon die gast hem niet verkneukelen
Ik ben al op de verjaardagskalender wezen kijken of ik hem daar kon vinden. Heb nog niet de kalender helemaal doorgespit en ben blij dat het niet meer hoeft. Ik vertrouwde de leeftijd nl. niet. Zijn woordkeus was niet die van een 12 jarige .