menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Chatten

Ga naar meest recente reactie

tiste

Tiste

Geachte tuinvrienden,

Graag zou ik vernemen of het op dit forum nog mogelijk is om te chatten

Groeten,
Tiste

maandag 16 augustus 2010 - 18:26
Matabish

Matabish

Tiste, wat bedoel je daar precies mee?
Dit is een tuinadvies-site waar men weetjes uitwisselt over alles wat met de tuin te maken heeft.
Op de rubriek 'tuinbabbel' kan je wel eens wat anders kwijt, maar het is hier geen chatroom, al denken sommigen van wel!
Ga anders eens kijken bij 'Facebook' ? Dat is een heel gekende chat-site!

Groetjes,
Matabish.
maandag 16 augustus 2010 - 22:46
cetinel

Cetinel

zou anders wel leuk zijn ....dat er een speciale tuinadvies chatruimte is.....
dinsdag 17 augustus 2010 - 12:19
Maxession

Maxession

Jullie willlen een chat voor het forum? Geen probleem, met de volgende link verkrijg je een chat venster naast het forum, is volledig gratis, gemakkelijk en je hoeft er niets voor te installeren.

http://go.yaplet.com/?nick=UwNickname&antiswear=1&url=http://forum.tuinadvies.be/

Als je in de link "UwNickname" verandert met jouw naam, hoef je deze daarna niet meer telkens te veranderen.
Je kan deze met de "dubbele vensters" rechtsboven ook in een nieuw pop up venster openen hierna.
dinsdag 17 augustus 2010 - 13:02
tiste

Tiste

hallo Matabish

ik heb me meschien niet voldoende uitgedrukt, maar ik bedoelde wel degelijk chatten over de tuin en alles wat er bij hoord

groeten,
Tiste
dinsdag 17 augustus 2010 - 16:31
Matabish

Matabish

Dat kan over de ganse site gebeuren hé Tiste.
In elke rubriek over een specifiek onderwerp en voor meer algemene onderwerpen kan je altijd in de rubriek 'tuinbabbel' terecht.
Dààr ben je ook van harte welkom op de 'Greenquizz' om mee boompjes te helpen planten over de hele wereld!!

[afbeelding verwijderd niet-https] -groetjes,
Matabish.
dinsdag 17 augustus 2010 - 16:40
Tine

Tine

Ik meen dat we dat al eens hadden geprobeerd maar dat er weinig mensen online kwamen waardoor het ten dode was opgeschreven. Of vergis ik me hierin?

Tine
zondag 22 augustus 2010 - 00:35
Pistachio

Pistachio

Chatten hier hoeft voor mij niet. Dan krijg je weer van die warrige toestanden ... Op deze manier vind ik het veel leuker en overzichtelijker. Als een hele groep mensen door elkaar zit te chatten dan weet je toch niet meer waarover het gaat of wie op welk commentaar reageert. Niet dat het mij zou storen, mocht hier een chatruimte verschijnen maar ik vind het niet nodig. Fijne dag aan iedereen
woensdag 25 augustus 2010 - 08:28
Adrienne

Adrienne

Tuinadvies heeft inderdaad een hele tijd geleden een chat gehad.
De meeste bleven echter de tuinbabbel gebruiken dus ..... finit en einde chat.
Je kan wel net zoals ik doe, de mensen via pm je hotmail of degelijke geven.
Is wel leuk als je een keertje serieus off topic wil gaan
woensdag 25 augustus 2010 - 09:23
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).