Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik heb veel last van katten in mijn tuin. Ze vernielen vele plantjes en laten hun uitwerpselen achter en dat stinkt enorm.
Ik heb gelezen dat er een middel bestaat dat ongewenste dieren verjaagd. Het heet garden Protector.
Deze garden Protector verjaagd ongewenste dieren uit uw tuin! Verjaagt honden, kitten, marters, konijnen, vossen, etc.
Zodra de bewegingssensor geactiveerd wordt, begint het toestel een reeks geluidssignalen uit te zenden (de toonhoogten zijn afhankelijk van de instelling van het toestel).
De honden, katten, marters, vossen enz kunnen zich niet aanpassen aan de voortdurend veranderende reeks hoorbare en ultrasone signalen die het toestel uitzendt, hun zenuwstelsel raakt in de war, en hun eet-, communicatie- en omgangspatronen worden verstoord, zodat ze het gebied moeten verlaten .
Heeft er iemand al ervaring met dit toestel en helpt het werkelijk de dieren te verjagen of is het maar tijdelijk en komen ze na enkele weken toch terug?
Bedankt en groetjes vanwege Luc.
Wat ik doe en ook helpt is koffiepoeder op de plaats goeien waar de kat de tuinbinnen komt ze hebben en een hekel aan want het komt tussen hun nagels.
Dat apperatje is een onaangenaam geluid