menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Slaapboom

Ga naar meest recente reactie

Claeske

Claeske


Ik wilde toch nog eens terugkomen op mijn slaapboom. Ik weet dat ik daarover al veel gevraagd het een daarvoor mijn excuses. Mijn slaapboom ziet er volgens mij niet echt niet goed uit met die gele blaadjes maar nu zie ik ook weer een soort schimmel of zoiets. Is dat erg of gaat dat nog. De boom heeft ondertussen ook al gebloeid niet echt veel maar het was toch iets en de bloemen roken ook lekker. Maar dan werd dat schimmelachtig gedoe ook zichbaar.

Struiken & Bomen

woensdag 19 juli 2023 - 18:59
Peterplant

Peterplant

Kun je een scherpere foto van dat pluis plaatsen. Het lijkt nu op een wolluis.
woensdag 19 juli 2023 - 20:47
Claeske

Claeske

Ik heb vandaag een andere foto gemaakt en ik heb ook gezien dat het nu veel minder ik. Er zitten wel redelijk veel onzelieveheer beestjes op de boom zouden die misschien die luizen vernietigen?
donderdag 20 juli 2023 - 11:05
Claeske

Claeske

Ik heb vandaag een andere foto gemaakt en ik heb ook gezien dat het nu veel minder ik. Er zitten wel redelijk veel onzelieveheer beestjes op de boom zouden die misschien die luizen vernietigen?

Struiken & Bomen

donderdag 20 juli 2023 - 11:07
Peterplant

Peterplant

Nog steeds niet erg scherp, maar lijken inderdaad bladluizen. Die lieveheersbeestjes eten ze op.
donderdag 20 juli 2023 - 13:20
Claeske
donderdag 20 juli 2023 - 18:20
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).