Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik heb deze struik in mijn voortuin staan. Er staat ook een andere variant op, met groen/witte bladeren.
Welke struik is het?
Mijn voortuin heeft weinig zon dus dit lijkt me een mooie sterke struik voor in mijn achtertuin aan de kant waar weinig zon komt. Kan ik op de een of andere manier deze struik stekken of zo?
Met deze deed ik op donkere dagen voor het ging regenen de plant snoeien en stak wat van de takjes in de grond.
Hield het een paar dagen vochtig en...hoppa...worteltjes.
Je kunt het ook in een potje grond van de tuin steken en vochtig houden, moet lukken.
Ik heb deze plant ook of een gelijkaardige maar heb het pas aangekocht bij floralux. Dus het is nog zeer klein maar vind het leuk om te zien hoe het groeit.. En hoop dat het lang mee gaat zodat ik er van kan genieten en kan leren.
Ik heb er ook een in mijn tuin.
2 jaar geleden was hij 3 meter hoog, heb hem helemaal tot de grond af gesnoeid, en is nu al weer 1.50 meter hoog.
Is niet kapot te krijgen, dus maak je maar geen zorgen.