Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Mijn buxushaag heeft ineens bruine plekken, maar allemaal op dezelfde hoogte. Ik kan op de stam en takjes geen beestjes of schimmels vinden. Nou zijn ze twee weken geleden wel bij ons in de straat bezig geweest om een gasleiding te vervangen en zijn ze misschien met de graafmachines langs de heg gegaan. Zou dat deze plekken op kunnen leveren?
Groet,
Honden zullen meestal niet in een horizontale rechte lijn plassen. Lijkt me vrijwel zeker schade door de uitlaat van de graafmachines. Zo is in onze tuin ook wel eens een taxus verbrand door de uitlaat van een graver. Als de schade oppervlakkig is, komt het wel weer goed. Even afwachten dus.