Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Door de ziekte van mijn man konden we ,na het overlijden van onze laatste hond, geen andere nemen.
Maar nu ik alleen ben wil ik dolgraag weer een hond(je)
Ik bied dus een goed tehuis aan , aan een al wat oudere hond.
gr. Roeli
Aanvulling.
Inmiddels heb ik, na heel lang zoeken, een hondje gevonden waar ik, op het eerste gezicht verliefd op werd.
Het beste wat ik jou aan kan raden is, ga A.U.B. eerst even bij een asiel kijken.
Daar kennen zij de dieren die ze hebben en als je verteld wat je zoekt, weet ik zeker dat men (en zeker ook de hond) jou zeer dankbaar zijn.
Ger en ik wensen je in ieder geval erg veel suc6, zelf hebben wij ook jaren plezier gehad van een zeer lieve hond die maar ca.8 jaar zou worden, maar deze schat werd zelfs 13 jaar.
Wij hebben meerdere keren een , oude, hond uit het asiel gehaald en daar nog een jaar of 3 à 4 heel veel plezier aan beleefd. We hebben 50 jaar honden en katten gehad. De eerste keren een pup, maar daarna steeds uit het asiel.
Maar er zijn ook mensen , die, om bv. gezondheids redenen , afstand moeten doen van hun geliefde hond. Zo'n dier zal dus ook in het asiel belanden. En voor zo'n eigenaar zal het prettig zijn te weten dat zijn hond een goed tehuis heeft gekregen.
Ik wil dus ook pertinent geen hond onder de 5 jaar. Liever een jaar of 8. De hond moet mij niet overleven. Helaas zijn er in de asiels geen honden van die leeftjd.
Ja, herders en dogachtigen, of er staat bij : Kan niet bij kleine kinderen.
En ik heb 4 achterkleinkinderen onder de 10 jaar.
Daarom dus deze oproep.
Lief dat je zo bezorgd gereageerd hebt, Jeannette.
Misschien is dit een leuke site om even te snuffelen?
http://www.baasjegezocht.nl/ (als je klikt bij onze dieren kun je daar zoeken, ook uitgebreid zoeken, dan kun je in ieder geval de honden selecteren op of ze bij kinderen kunnen enz.
Bij ons hebben ze op de site van het asiel ook bemiddelingsdieren dus je zou kunnen kijken of dat bij de asiels bij jullie in de buurt ook zo is.
Maar ik heb het internet al van voor tot achter en van links tot rechts (ja, ook de site baasjegezocht) uitgeplozen en tot nu toe niets gevonden.
Vandaar dat ik het hier probeer.
Lukt het niet, ik heb geen haast hoor. Er zal van zelf wel iets op mijn pad komen.
Ik wil ook niet zo maar een hond. Er moet ook een klik zijn met het dier.
marktplaats is ook nog een optie alhoewel ik dat soms ook wel link vind........zijn de mensen die van hun hondje af willen eerlijk over het gedrag of eventuele ziektes
RINGENDE OPROEP:
Ik zoek een nieuwe thuis voor deze superlieve american stafford. Het is een negen jaar oud teefje en luistert naar de naam Zara. Ze komt van een bejaarde dame die haar niet meer kon houden vanwege een verhuis. Ze is goed m
et andere honden en zeer goed met kinderen. Ze is zindelijk en kent basiscommando's. Ik heb ze momenteel opgevangen, maar zoek dringend voor haar een nieuwe thuis waar ze nog een paar mooie jaren tegemoet kan gaan. Ze verdient het. Kan je dit A.U.B. zo veel mogelijk delen? Alvast een dikke merci!
Foto: DRINGENDE OPROEP: Ik zoek een nieuwe thuis voor deze superlieve american stafford. Het is een negen jaar oud teefje en luistert naar de naam Zara. Ze komt van een bejaarde dame die haar niet meer kon houden vanwege een verhuis. Ze is goed met andere honden en zeer goed met kinderen. Ze is zindelijk en kent basiscommando's. Ik heb ze momenteel opgevangen, maar zoek dringend voor haar een nieuwe thuis waar ze nog een paar mooie jaren tegemoet kan gaan. Ze verdient het. Kan je dit A.U.B. zo veel mogelijk delen? Alvast een dikke merci!
deze zit bij een vriendin van me , een superlief beestje!!
hey Roel, hier bovenaan in de lijst heeft mosmeets een oproep geplaatste voor en adoptie van een lieve hond van een overleden baasje. is mssch iets voor jou?????? Grtjs succes
Beste Bieke.
Deze oproep is al bijna 2 jaar geleden geplaatst.. En gelukkig heb ik allang een hondje gevonden.
Bedankt voor je tip, maar die is dus niet meer nodig.
Goldy en ik zijn heel gelukkig met elkaar.