Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
gistere is mijn cavia Celine gestorven, ze was 8 jaar oud.
Nu is Celeste dus alleen, ze zaten bij de konijn, maar hij geeft nogal iets teveel liefde sinds gisteren aan Celeste.
Om haar hier van te sparen heb ik haar apart gezet, maar ik heb geen ruimte voor nog een cavia erbij, maar ik wil niet dat ze haar oude dag alleen moet slijten.
Is er misschien iemand die deze oude tante, het gezelschap kan bieden van andere vrouwtjes, ze is niet in staat op te fokken !!!
Het is de bruin zwarte op de foto.
Ze mag uiteraard gratis weg, naar een goede thuis !
OK een kot geraak ik aan ...dat is geen probleem ...
Nu vervoer ...en naar limburg ....Kun je me in een PM mss even je TEL nr geven en dan zal ik je Per SMS up to date houden ...ik ken wel enkele mensen met auto ...
Mss dat we haar dit weekend nog kunnen komen halen
Euhm de cavia zit ondertussen terug met de konijn.
Sinds ze apart zat wou ze niet meer eten en verstopte haar constant, net als de konijn.
Ik heb haar toen terug bij de konijn gezet, en de konijn begon haar direct te wassen, en ze at ook direct terug haar wortel op.
Dus als je het niet erg vind, zou ik haar graag bij de konijn laten, daar zijn mannelijke hormonen precies verdwenen zijn. Misschien omdat er een castratie nadert voor meneer
Hallo Angelo, een cavia bij een konijntje zetten gaat heel goed hoor.
Heb hier al verschillende malen jaren konijn en cavia samen gehad, ze hechten zich echt aan elkaar. Heb eens gehad dat het caviatje dood ging en dat ik het beestje niet uit de kooi mocht halen van het konijntje.