menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

NOODOPROEP

Ga naar meest recente reactie

FOSSA

FOSSA

Dag lieve mensen,

Ik heb al een tijdje een Jack Russel........
In tbegin gaf dat geen problemen. Maar nu ik in ploegen werk doet hij niet anders dan blaffen. Als ik thuis kom houdt het niet meer op met natuurlijk de nodige problemen.

Ik wil namelijk geen burenruzie. En ik moet zeggen het is voor mij ook niet aangenaam. Hij ziet mij ook heel weinig en nu in de winter zeker niet.

Is er iemand die plaats heeft voor Jacky? Ergens waar hij goed kan spelen en aandacht krijgt. Spijtig genoeg kan ik hem dat niet meer geven. Maar het zou een grote troost zijn voor mij als hij een adoptiegezin zou vinden.

Een hopeloze FOSSA
maandag 14 december 2009 - 08:01
craeghsjo

Craeghsjo

Hey Fossa!

haha, 2 jaar geleden zat ik ook met dat probleem en dat ze vanalles uitstak als ik ging werken...
Toen heb ik er nog 1tje bij gehaald (foto)...
maar de radio opzetten zoals al meermaals gezegd is en vertellen dat je werken bent en op tijd terug bent helpt ook bij mij...

zowiezo veel succes
dinsdag 12 januari 2010 - 20:32
Anqelus

Anqelus

Zou jij graag de hele tijd alleen zijn? Haal er een vriendje bij en het zal waarschijnlijk wel beter worden (:
dinsdag 11 mei 2010 - 19:23
Duifje

Duifje

Zou jij graag de hele tijd alleen zijn? Haal er een vriendje bij en het zal waarschijnlijk wel beter worden (:

Dat is niet waar; ik heb een jack russel en een teckel en de teckel blaft even hard, met of zonder maatje.
Vaak jutten ze elkaar zelfs nog op.

Wat bij mij (een beetje) werkt is de ruimte te beperken waar ze 'over hoeven te waken'(voor hun gevoel dan), dus bijvoorbeeld alleen een gedeelte van de woonkamer, met gordijnen dicht, zodat ze niemand zien die langskomen en dan de TV normaal volume aan.

Mijn kids kijken vaak TV, dus de honden herkennen het geluid en voelen zich minder onzeker. Minder alleen gelaten.
Geen buur die klaagt over de TV hoor.

Daarbij geef ik de honden elke morgen een klein koekje met op ieder 2 druppels bachbloesem. Daar worden ze niet heel rustig van, maar haalt wel het scherpe randje van de stress eraf.

En ik zorg dat ik niet al te lang weg blijf en zo wel, dat ik dan een oppas heb, of ze mee kan nemen.

Als je een dier in huis neemt, neem je de verantwoordelijkheid op je om ervoor te zorgen. Het is geen schilderij voor aan de muur waar je af en toe naar hoeft te kijken natuurlijk. En als je geen tijd hebt voor dieren, dan is het beter er geen te nemen, want zelfs een vis moet regelmatig eten en een schone kom..... okee, geen aai over de bol, maar toch aandacht.
zaterdag 5 juni 2010 - 18:12
Fenne

Fenne

heb je al eens een hondenuitlater overwogen?
zondag 20 juni 2010 - 23:12
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).