menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Paprika peper zaden

Ga naar meest recente reactie

scorty

Scorty

Hallo,

Ik heb nog wat zaden teveel en zou ze graag ruilen met iets anders (groenten of fruit)
Ben reeds enkele jaren bezig met pepers, paprika's en tomaten maar zou nu graag zaden verkrijgen van andere lekkere dingen. Laat maar horen wat je hebt en wil.

Zaden zijn per 10 verpakt.

Horizon Orange (paprika)
Banana Sweet (paprika)
Tinkerbell (mini paprika)
Serrano Tampiqueno (peper)
Cayenne (peper)
Cayenne yellow (peper)
Jalapeno Early (peper)
Numex Twilight (peper)
Bhut Jolokia (Extreem hete Peper)
Bolivian rainbow (peper)

De zaden zijn van verleden seizoen en van eigen kweek.
zaterdag 15 januari 2011 - 15:53
rialle

Rialle

Hoi Scorty, allereerst welkom op ons fijne forum. Leuk dat je erbij komt!
En meteen al een leuk ruilaanbod waar ik graag gebruik van maak want je hebt soorten die ik nog niet heb, en zelfs nog nooit van gehoord heb.

Ik heb wel interesse in alle soorten eigenlijk als ik zo brutaal mag zijn. Ik heb zelf ook aardig wat soorten zoals Mme Jeanette peper, Bulgarian Carrot, Bolivian Rainbow, en nog veel meer en ook veel paprikasoorten. Maar een volledige lijst kan ik je over enkele dagen geven want ik ben net van gisteren terug uit het ziekenhuis en kan de eerste paar dagen even niet gaan kijken.

Veel plezier nog op het forum, en alvast bedankt voor de ruil!

Groetjes Rialle
zondag 16 januari 2011 - 11:08
rialle

Rialle

Hallo Scorty, ik heb toch al kunnen kijken wat ik zoal heb liggen.

Pepers: Fish Pepper, Mme Jeannette (een paar zaden), Bolivian Rainbow, Bulgarian Carrot, Red Sella en Fresno

Paprika's: grote rode, grote rode punt, Hongaarse rode punt, Cocktail Red, King of the North, Lila Purpur, gele mini en Sweet Choco.

Ik hoor het dan wel.....

Groetje Rialle
maandag 17 januari 2011 - 14:06
scorty

Scorty

Hoi Rialle
Kom ik al op een ander forum om wat andere groenten of fruit te verzamelen, krijg ik weer paprika's en pepers

Cocktail Red, Kink of the North, Lia Purpur, gele mini en Sweet Choco. Die lijken me wel leuk en zitten nog niet in de collectie.

Ik vind hier niet direct en pm knop om je te contacteren ivm adressen, aan je post te zien ben je hier al eerder op het forum geweest kan je een nieuwtje ff helpen?

Mvg Scorty
maandag 17 januari 2011 - 19:05
rialle

Rialle

Als je bent ingelogd, en je klikt op mijn naam dan kom je daar waar je mij een pm kunt sturen. Maar je moet wel ingelogd zijn!

Oei, ik had niet goed gelezen dat er stond dat je wil ruilen voor groenten en fruit. Fruit kan ik je niet aan helpen maar groenten moet ik vandaag dan eens nakijken wat er nog ligt allemaal. Wordt vervolgd.....

Groetjes Rialle
dinsdag 18 januari 2011 - 09:43
rialle

Rialle

Ik kan je aanbieden: Okra (moet wel in een kas of zo), basilicum, Lollo Rossa en een gele stokboon "Goldelfe".

Groetjes Rialle
dinsdag 18 januari 2011 - 11:04
bloemenkoningin

Bloemenkoningin

Hallo Scorty,

Ik kan je aanbieden: schorseneren, witte courgette, groene courgette, courgette pattisson geel en oranje, grote gele en oranje pompoen, sierpompoentjes, worteltjes, bietjes cylindervorm,

Groetjes Bloemenkoningin
woensdag 19 januari 2011 - 13:46
jungle

Jungle

heb jammer genoeg niets te ruilen maar zou graag wat van Cayenne (peper) hebben zou dit lukken of niet
donderdag 20 januari 2011 - 19:17
mazzel

Mazzel

BEN OOK WEL GEINTERSEERD IN CAYENNE PEPER MAAR HEB NIETS OM TE RUILEN
donderdag 20 januari 2011 - 19:50
rialle

Rialle

Hoi Scorty, de zaden zijn vanmorgen aangekomen. hartelijk bedankt ervoor! Heerlijk zoveel nieuwe soorten....

Groetjes Rialle
donderdag 27 januari 2011 - 13:12
tuinfreakske

Tuinfreakske

ik heb nog 3 soorten paprika en dan nog wortrelen knoflook bieslook sjalotten

maar even wat aparts woon je echt in lummen in belgie ???
donderdag 10 maart 2011 - 19:37
scorty

Scorty

jep, Lummen in België, het is te zeggen in Meldert maar dat is ook nog Lummen
vrijdag 11 maart 2011 - 18:59
tuinfreakske

Tuinfreakske

hey mijn grootmoeder woont daar
ken je paula everaerts ??
vrijdag 11 maart 2011 - 19:00
scorty

Scorty

Zegt me niets.
vrijdag 11 maart 2011 - 19:03
tuinfreakske

Tuinfreakske

oke zou ik misschien je volledige naam mogen weten ??
of heb je netlog face book ??
vrijdag 11 maart 2011 - 19:04
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).