Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Wie o wie heeft straks na het snoeien stek materiaal van een zelfbestuivende kiwibes voor mij?
Ik ben steeds aan het zoeken naar een plant hier bij mij in de buurt maar de kiwibes is hier nogal onvindbaar
Ik heb inmiddels de meeste tuinwinkels wel gehad in de buurt maar ik kom nog steeds thuis zonder kiwibes (wel weer met een boel ander plantgoed )
Dus ik dacht laat ik het eens op deze manier proberen
Hallo.
Jazeker ben ik op de hoogte van het feit dat ik dan kleinere vruchten ga krijgen.
De reden dat ik graag een zelfbestuivende soort wil is omdat ik niet al te veel ruimte in de tuin heb.
Dus meerdere planten zal niet haalbaar zijn
dat heet tegenwoordig toch tuinland?
in assen ben ik al geweest en die man die daar werkte kende ze niet eens
die kende alleen de gewone kiwi
dus geen succes daar
Zijn er soms mensen die bij het snoeien stekken teveel hebben van kiwi en/of kiwibes aub?
Zijn er ook mensen die stekken teveel hebben van zwarte moerbei, druiven/ uitlopers van aardbeien, frambozen, etc?
Je kan me altijd mailen [email protected] .
Alvast van harte bedankt &
Heel veel Succes en Plezier gewenst in de tuin want de natuur ontwaakt !!!!!