Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik had het bij de kamerplanten en exoten gezet,maar misschien kijken er hier meer mensen.Ik zoek zaden van de Albizzium Julibrissium maar de varieteit Ernest Wilson,heb al gekeken bij verschillende zadenleveranciers doch zonder resultaat.Moest er iemand dergelijke zaden hebben,en -of te koop weten,laat het me dan weten a.u.b.
Beste dank
Victor
Bedankt Marnix voor de aanbieding,maar ondertussen heb ik er al enige gekregen van een ander forumlid.Moesten deze niet uitkomen weet ik dat jij er nog hebt.Ze zijn gezaaid,maar wanneer zouden ze uitkomen? Duurt de kiemtijd lang?
Groetjes
Victor
victor, ja naar zo 3 weken maar ik moet je ook zeggen dat zij welke ik bij mij gezaait heb
een beetje vertraging heben ik denk dat het door het koudere weer gekomen is
Bedankt beiden,we zullen wel zien als ze uitkomen.Ben er wel nieuwschierig naar,maar dat ben ik steeds als ik wat gezaaid heb.
Lisa,vandaag Tasmaanse verstuurd,ben benieuwd........
Groetjes
Op donderdag verleden week 3 zaadjes gezaaid,op maandag staken al 2 zaadjes de kop op,en op woensdag het 3de. Misschien te wijten aan het verse zaad,ik had ze toch alleszins nog niet verwacht,daar jullie spraken van 3 weken.Maar ik ben er wel erg tevreden over.
Grtjs
Victor