Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik ben opzoek naar een goede kweker die druiven, pruimen, kersen bomen of op stam verkopen
Wie weet een goed internet adres, zodat ik eens kan kijken.
Het moet wel een goede kweker, of tuincentrum zijn waar ik online kan bestellen.
Niet Bakker uit Hillegom NL, zeer slechte ervaring mee gehad.
Wie heeft een goed internet adres voor mij, moet wel in Nederland zijn, inverband met de verzendkosten eventueel.
Maar als ik deze regel intikt bij google, dan krijg k drie pagina's met zoek u een fruitboomkwekerijen.
Met geen één url of link naar een kwekerij toe.
We hebben allemaal toch wel ervaring met een tuincentrum, of kwekerij waar je goede advies krijgt.
En waar je rechtstreeks fruitbomen/zachtfruit kan bestellen via Internet.
Joop, dat begrijp ik niet. Als ik dit intyp, dan krijg je kwekerijen op je scherm, je loopt de pagina af totdat je bij fruitbomen bent, en dan aanklikken. Zo kan je bij alle kwekerijen komen.
joop,waar woon je in nederland?
ik kan je enkele kwekers aanraden in limburg (fruitstreek) zowel in nederland als belgie,
maar als je goede bomen wil hebben moet je die bij de kweker uitzoeken en opsturen????die bomen
zijn toch van hier tot ginder beschadigd en als het om enkele bomen gaat verdien je je brandstof terug
vorig jaar heb ik voor een kordia kersenboom geent op laagstam €7.5 betaald
bij bakker betaal je €20,-- of zoiets
geinteresserd?
stuur mij maar een mail omdat ik deze site niet elke dag open
groetjes
mat
Maar helaas ik ben al voorzien, zoals je kon lezen heb ik al besteld bij http://www.fruittuin.com/
Zondag besteld en vandaag 15-08-2007 in huis, en ik moet zeggen prachtig fruitbomen binnen gehad.
Als goed verpakt en niks beschadigd.
Goede handleiding erbij hoe je het moet planten, plus krijg je per email toegestuurd hoe je moet (leren) snoeien.
Ik weet waar ik mijn spullen in het vervolg moet bestellen.
Zijn er mensen hier op forum, die ook goede fruitbomen, of gewoon kleinfruit moet kopen.
Neem van mij aan, ze geven goede service.
Maar helaas ik ben al voorzien, zoals je kon lezen heb ik al besteld bij http://www.fruittuin.com/
Zondag besteld en vandaag 15-08-2007 in huis, en ik moet zeggen prachtig fruitbomen binnen gehad.
Als goed verpakt en niks beschadigd.
Goede handleiding erbij hoe je het moet planten, plus krijg je per email toegestuurd hoe je moet (leren) snoeien.
Ik weet waar ik mijn spullen in het vervolg moet bestellen.
Zijn er mensen hier op forum, die ook goede fruitbomen, of gewoon kleinfruit moet kopen.
Neem van mij aan, ze geven goede service.
Groetjes Joop
ik heb afgelopen najaar ook een paar fruitbomen besteld,ben content van.