Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Aangezien ik op div. gevraagd had om deze planten en nergens succes heb gehad, heb ik uiteindelijk een kweker in China benaderd en die heeft me zaden gezonden, alleen hoop ik wel dat de zaden bij de douane niet bestraald zijn.
Ik heb diverse zaden via alieex....besteld. Er is steeds wat anders opgekomen, maar vond het een leuke verassing. Of ze bij de douane worden bestraald weet ik geen antwoord op. Afwachten wat er opkomt.
Het zaad van de (z.g.n.) Schlumbergera is opgekomen, maar vraag me af of het wel het bedoelde zaad is, het ziet er allemaal wat iel uit. Als ik naar de opkomst van mijn (zelf gewonnen) Rhipsalidopsis kijk dan ziet dat er heel anders uit.
Waarom stel je vraag niet aan de cactusclub in je buurt?
Waarschijnlijk kennen zij wel iemand die een geel bloeiende lidcactus heeft waar je enkele stekken kan krijgen. http://www.cactusclubgroningen.nl/