Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Wegens verhuis en terugvallen op (bijna) alleen maar Mamm's, is alles wat niet in de serre kan, ter beschikking van beginnende en andere liefhebbers, gratis of voor een spreekwoordelijke 'appel en ei'.
Wegens aangekondigd guur weer, is er haast bij, want ik kan ze niet allemaal beschutten.
Pm mij voor afspraak; indien nog vragen, ik luister.
Ik woon in Wichelen, lever niet aan huis en stuur niets op.
Paul
Simon,
Dat gure weer, dat hebben we deze middag aan den lijve ervaren, en de planten ook.
Ik hoop dat het klopt wat ik altijd beweerd heb: dat hard gekweekte planten tegen meer bestand zijn dan wat er in de litteratuur geschreven staat, want er staan er heel wat met meer dan een sneeuwmutsje op, na deze winterprik. Mijn bezoek en ik zijn er zelfs moeten voor gaan schuilen, voor de zware sneeuwval. Gelukkig hadden ze er voordien al meer dan één handvol naar de wagen kunnen brengen.
Foto? Neen, geen foto. Iedereen die al langer aan dit forum deelneemt, kent mijn standpunt (Zolang je over een webalbum moet passeren ipv rechtstreeks van je pc foto's te kunnen bijvoegen, mij niet gezien) en het is niet de bedoeling hier nog eens opnieuw een discussie over te herstarten.
Je mag mij altijd p-mailen, dan antwoord ik je wel met een foto in bijlage!
De soorten? Van de meeste geslachten zit/zat er wel iets tussen.
Maar we zijn ingehaald en voorbijgestoken door koning Winter, dus ligt alles stil tot ik zie hoe de planten het sneeuwdekbed overleefd hebben ( en tot als de verwarming in de serre geïnstalleerd is).
Paul