menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zonnebloemen

Celine1983

Celine1983

Hallo iedereen,

Graag advies, ik had achteraan onze tuin zonnebloemen gezaaid. Ze kwamen mooi uit en ik kon genieten van prachtige zonnebloemen. Helaas van korte duur, achter onze tuin loopt een landweg waar paarden passeren. En die hebben hun buik gevuld met mijn mooie zonnebloemen…
Nu rest er enkel nog de stelen, ik was zo ontgoocheld dat ik in eerste instantie alles uit wou smijten maar nu weet ik het niet goed. Zijn mijn planten nog te redden? Ik zie wel dat er in de oksels ( op de steel dus, ik weet niet goed hoe je dat juist zegt…) er knoppen staan, zouden die nog uitkomen?
Alvast bedankt!
zaterdag 27 juli 2024 - 12:58
Zeus

Zeus

Normaal wel ik knip uitgebloeide zonnebloem meestal uit en af en toe zijn er die in de bladoksel bloemen maken
zaterdag 27 juli 2024 - 15:13
dries944

Dries944

Bij al de zonnebloemen die ik hier heb komen er nieuwe scheuten uit de bladoksels waar nieuwe en wa kleinere bloemen uitkomen.
zaterdag 27 juli 2024 - 22:06
Celine1983

Celine1983

Prima dan heb ik er goed aan gedaan om ze te laten staan! Duimen op nog een paar mooie bloemen dan????????????????
zondag 28 juli 2024 - 13:40
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).