Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Al mijn Salvia Hot Lips planten bloeien maar karig dit jaar. HIer en daar een paar witte bloempjes hoewel het wél bossige struiken zijn. Het rode is er helemaal vanaf. Zijn er meer mensen die dit ervaren en hoe komt dit?
Het is hier precies hetzelfde Natasja , ik denk dat het de droogte is.
Ik geef ze af en toe wel water maar dat is een druppel op een..............
Wachten op regen zoals voor veel planten maar of de Hotlips dan nog volop gaan bloeien is afwachten
Groetjes Kees
Bedankt voor jullie reacties! Goed te horen dat het overal zo is (ook al is het jammer) en dat het dus normaal is. Dan is het niet zo dat mijn planten er geen zin meer in hebben....
Hopelijk komt het rode snel weer terug in de plant. Dat is toch wat hem prachtig maakt.