Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
de plant is in april 2013 gezet, geeft nu wel blad maar nog geen knop.
Is dit normaal voor het eerste jaarDeze vraag is gesteld vanop Rosa Zephirine Drouhin.
Ik heb er 3 van die staan en ze lijken me de eerste jaren niet zo gemakkelijk te willen bloeien.De bloem is ook vlug uitgebloeid.
Nu staan ze het 3de jaar en lijken wat steviger te worden.
Ook niet vergeten dat alles wat achter is met dat koud weer en gemis aan zon.
Bij mij komt de betreffende roos ook zeer traag op gang. Ze staat hier nu drie jaar en reikt nog altijd maar zo'n 120 cm hoog. Knoppen heb ik al wel, maar niet veel.
Ik vind dit nochtans een heel makkelijke roos.
Eentje zonder doornen en niet zo moeilijk als de Bobby James die vandaag weer mijn arm heeft open gescheurd
Hier doet hij het ook niet goed.
Ik verwacht wel weer een uitbundige bloei van Guirlande 'd Amour.
dit is in mijn tuin ook een roos die zeer gevoelig is voor ziektes , altijd heb ik takken die afsterven , geeft een mooie bloem maar vraagt veel verzorging
ze staat hier nu 15 jaar en was uitgegroeid tot een mooie poort.
Na de afgelopen winters is ze een stuk kleiner geworden en moet ze helemaal opnieuw geleid worden