menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

SieruiAllium zaden NederlandNoord-Limburg Brabant of Gelderland

Ga naar meest recente reactie

Juut

Juut

Weet iemand waar ik hier bij mij in de buurt in Nederland/Noord-Limburg, Brabant of Gelderland ZADEN kan krijgen van Sierui? Of heeft iemand nog zaden over voor mij?
dinsdag 31 mei 2011 - 09:23
Juut

Juut

Je kunt ze ook zaaien ja. Als jouw bloemen uitgebloeid zijn kun je de zaden bewaren en uitzaaien. Dan krijg je weer sierui, maar voor dat deze bloeien duurt wat langer dan bollen, maar dat maakt mij niet uit. Ik vind zaaien gewoon leuk om te doen. Haha!
dinsdag 31 mei 2011 - 10:54
Juut

Juut

Ik heb je een pb gestuurd Lieke.

Alvast kei bedankt!!!!
dinsdag 31 mei 2011 - 11:30
Juut

Juut

Ok, bedankt!!! Ik laat het wel weten als ze gearriveerd zijn over een poos, haha!!!

Gr Juut
dinsdag 31 mei 2011 - 17:04
Juut

Juut

Hey Lieke,

De zaden zijn vandaag aangekomen, keibedankt!!! Ben benieuwd of het gaat lukken, haha!

grooetjes
Juut
woensdag 22 juni 2011 - 18:32
Juut

Juut

Maar natuurlijk doe ik dat!!! Ik vond het wel een leuke verrassing toen ik net thuis kwam. De kids en ik dachten, wat is dat nu? En toen ik het open maakte, was het een welkome verrassing! Haha! De kids vroegen wat dat was en ik googlen en heb ze laten zien welke plant dat moet worden. Vonden ze wel grappig. Dus nogmaals bedankt! En ik hou je op de hoogte van de groei.

woensdag 22 juni 2011 - 18:43
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).