Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Weet iemand waar ik hier bij mij in de buurt in Nederland/Noord-Limburg, Brabant of Gelderland ZADEN kan krijgen van Sierui? Of heeft iemand nog zaden over voor mij?
Je kunt ze ook zaaien ja. Als jouw bloemen uitgebloeid zijn kun je de zaden bewaren en uitzaaien. Dan krijg je weer sierui, maar voor dat deze bloeien duurt wat langer dan bollen, maar dat maakt mij niet uit. Ik vind zaaien gewoon leuk om te doen. Haha!
Maar natuurlijk doe ik dat!!! Ik vond het wel een leuke verrassing toen ik net thuis kwam. De kids en ik dachten, wat is dat nu? En toen ik het open maakte, was het een welkome verrassing! Haha! De kids vroegen wat dat was en ik googlen en heb ze laten zien welke plant dat moet worden. Vonden ze wel grappig. Dus nogmaals bedankt! En ik hou je op de hoogte van de groei.