Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Kan zijn dat ik me wat verkeerd opheb, maar ik vind dat alles precies wat vroeger op gang aan het komen is dan andere jaren, vele planten hebben al dikke knoppen, sommige zoals clematis lopen al een tikje uit,ook daglelies beginnen boven te komen, hortensia's staan ook reeds met hele dikke knoppen etc...
bij mij zijn Mijn Lupine's al eens komen piepen met hun jonge bladeren ..en al de bollen staan boven ...en mijn magnolia heeft ook HEEL dikke knoppen ...
als nu maar niet alles stuk vriest.. Want de afgelopen nachten is het hier terug -6 geweest en mijn tulpen en daglelie's , narcissen staan hier ook al boven de grond
lol, das het plezante aan tuinieren vind ik, ge zet vanalles in uwe tuin, ge maakt een plan, dan verhuist het een en ander en dan vergeet ge het een en ander en soms zaait er iets uit, en pats boem, der verschijnen dinges waar ge die niet gezet hebt, en hier zelfs dingen die ik helemaal niet gezet heb, altijd leuke verassingen...en boehoeeeee linkin doe die colafles weg joh ik sta op dieet en kmag zo geere cola....zever......
Op de moestuin is het nu nog kaal .
de bloemen tuin staan allen de narcissen net boven de grond
Thuis gaan de knoppen van de camelia groeien en de rodondendrons
beginnen ook
ik kan niet wachten om te beginnen met opruimen maar de vorst zit nog
in de gond