menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tentoonstelling Fuchsia Oranjerieplanten

Ga naar meest recente reactie

Tanja

Tekst aangepast

Tanja

Tentoonstelling Fuchsia & Oranjerieplanten: klik op de foto van de affiche voor een grotere versie

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https] Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

zaterdag 5 juli 2008 - 23:41
Rita1960

Rita1960

Hallo Tanja,

Bedankt voor de info maar voor mij iets te ver weg. Ben groot liefhebber van Fuchsia's.

groetjes,

Rita
maandag 7 juli 2008 - 21:56
Tanja

Tanja

Dag Rita,

Ik wou het maar even meegeven voor de mensen die interesse hebben om te komen.
Als lid van de club is dit wel het minste wat ik kan doen: beetje reclame maken.

Plezant voor mij is dat er 2 van mijn nieuwe fuchsia's gedoopt worden en te zien zullen zijn op de tentoonstelling.

Groetjes,
Tanja
donderdag 10 juli 2008 - 20:49
danny2

Danny2

Hallo Tanja,

ben gisteren op de opening van de fuchsia en kuipplantenshow geweest en heb gezien dat er fantastisch werk is geleverd. Echt een aanrader. Jouw nieuwe plantjes mogen er ook zijn.
Tevens is het een prachtige privétuin waarin de tentoonstelling doorgaat, zoveel rozen prachtige snoeivormen, vasteplantenborders, alles mooi onderhouden met daartussen die mooie fuchsia's en bloeiende kuipplanten. Alleen nog een stralend zonnetje en alles komt goed.

groetjes danny
zaterdag 19 juli 2008 - 07:43
Tanja

Tanja

Hey Danny,

Inderdaad alles is heel mooi gedaan. De tuin op zichzelf is al prachtig en die mooie Fuchsia's en kuipplanten daartussen maakt het helemaal fantastisch.

Iedereen daarheen zou ik zeggen

De tentoonstelling is te bekijken op 19, 20 en 21 juli, telkens van 10u00 tot 20u00.

Groetjes, Tanja
zaterdag 19 juli 2008 - 13:43
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).