Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik ben studente en voor mijn stage moet ik allerlei planten determineren op akkers. Op sommige kan ik nog altijd geen naam plakken. Misschien kunnen jullie mij helpen.
Dit zijn er enkele:
Welkom op het forum Xgirl87. Het is hier niet alleen erg informatief maar ook gezellig! Wie weet blijf je wel hangen.........
Mag ik vragen wat je voor studie doet?
Dat eerste plantje lijkt inderdaad sterk op een hardnekking (on)kruid dat we in heel de tuin vinden, en ook in bloempotten.
Het groeit heel dicht op de grond, je kan het moeilijk uittrekken.
Maar ik heb de indruk dat het plantje op foto 1 iets boven de grond groeit.