Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
hallo,iedereen,hebben jullie voor mij misschien een tip:ik heb aan mijn tuinhuis nog gegalvaniseerde hangende emmertjes waarin ik nog graag bloemetjes zou inzetten,de zomerbloeiers hebben mijn reis niet overleefd.Besttan er nog éénjarigen waar ik nog wat plezier aan zou kunnen beleven dit najaar?
hallo nog eens,ik vrees dat de emmertjes een beetje te klein zijn voor chrysanten,of zouden er kleine potmaten bestaan?De emmertjes hebben een diameter van plus minus 15à20 cm.Groetjes
Momenteel vind je overal inderdaad kleine chrysantjes.
Deze week stonden er nog te koop in de A . . ., maar 's middags waren ze al allemaal weg.
Dit week-end zal ik nog eens ergens anders gaan zoeken.
En in de Macr. folder stonden er ook.
Ik dacht dat het in beide gevallen ging over potmaat 10 à 12.
bij een tuincentrum hebben ze een tal van verschillende chrysant soorten, daar zul je vast wel iets vinden, en ze hebben vast nog wel meer najaarsbloeiers. succes.!
Ik ben ook terug, van het tuincenter.
Er waren chrysantjes vanaf potmaat 9.
Mijn bloembakje is al terug gevuld.
Voor de rest waren de najaarsbloeiers plantjes met besjes, in verschillende soorten.