Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Heb een tip.Als je u bananen schillen smijt aan de voet van rozenstruiken,heb je geen bladluisjes.Ook aan mijn Hosta's leg ik dat ,en dan komen er geen slakken aan.Je kan ze er eventueel een beetje onderaan in de grond inwerken.Maar bij mijn hosta's leg ik ze gewoon onder de bladeren.
Tja ik gooi bananenschil aan mijn rozen om de bloei te bevorderen..; In bananschil zit namelijk veel calcium en dit zou goed zijn voor de rozen...
of het ook tegen slakken is? Ga het eens proberen aan mijn hosta's maar daar heb ik geen ervaring mee...
veel rozen heb ik niet...
ik zie het heel graag maar ben zeker geen kenner...
ons tuintje is niet helemaal in orde we zijn nog aan het verbouwen en dus kan ik nog niet overal tuin maken waar ik tuin wil...
maar ik zie ze ook graag hoor... de rozen...
@ droogboeketje: het is inderdaad het proberen waard.. en dat ga ik dus ook doen...zeker aan mijn hosta's want die eten de slakjes spijtig genoeg heel graag... (tot mijn grote frustratie...)
camieke, zo een grote kenner ben ik ook nog niet van rozen,wel kijk ik wat ik koop
bvb,kordes of derglijken en ga mijn rozen bij een rozekweker kopen
het liefs en vooral heb ik theerozen