Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hallo ik ben nog nieuw op het forum.
Ik heb vorig jaar twee planten gekocht voor in mijn tuin.
Beide zouden kruiddistels zijn.
Nu tot mijn grote verbazing zijn het totaal verschillende.
Is deze een kruisdistel ?
Nou Bloemetje, dat heb je knap gedaan zeg! Pas een dag op het forum en dan al foto's plaatsen!
Zo snel ging het bij mij niet!
Helaas kan ik je geen antwoord geven op je vraag want ik ben ook pas sinds dit jaar met tuinieren bezig. Maar hier zijn beslist anderen die het wel weten .
Maar eveneens in de blauwtinten die ik heel mooi vind: [afbeelding verwijderd niet-https]
Trouwens van harte welkom op het forum en dat je bij het plaatsen van uw eerste foto's (drie ineens) geen enkel probleem hebt tegen gekomen of hebt moeten wijzigen.
Ja, bloemeke onze Kurt heeft weeral gelijk !!!
da zou ik toch ook wel eens willen weten
Hoe heb je da zooo snel voor elkaar gekregen
Ik denk dat da weer een forum raadselke is ???
Voor alle vrienden die een beetje problemen hebben
met fotokes plaatsen niet wanhopen hé.
Volgens mij steekt hier ne slimmerik achter
Dag Kurt ik ga het een keer bekijken ik kan het alleen maar aan het blad onderaan zien (uitgebloeid )
ik hoop dat we nog veel bijleren je weet nooit te veel. vele groetjes van bloemetje bedankt
Ik heb het even opgezocht:
De Kruisdistel (Eryngium) is een geslacht van planten in de schermbloemenfamilie
Eryngium variifolium, groenig/lila, bontbladig, 50 cm [afbeelding verwijderd niet-https]
Da's een mooie hé
Maar staat er op je plan niet kruiddistel, da's niet just salle