Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Maar met de hulp van mijn geliefde en mijn moeder is dit goed gelukt.
Ik heb het rode matje dat U op de foto ziet rond e de cactus gebonden, en zo de plant gekanteld.
De pot eraf , de nieuwe pot klaargezet en dan met veel moeite , gepuf en geklaag de plant in de nieuwe pot gehoffen.
als ik juist ben, de puntjes boven op, dat zouden, in de beste geval, bloemen kunnen zijn, hier bij mijn mama heb ik 1 keer ( een keer ) een cactus in bloei gezien, man man ,wat een zicht was dat,
maar... mama dood, en na enkele weken, cactus dood, niet te rijmen, papa was er doodziek van hij had er zo goed voor gezorgd
Met all erespect maar iemand (met weinig kennis van zaken?) die mij zegt dat hij een cactus heel goed verzorgd heeft maar dat hij snel dood was heeft de plant meer dan waarschijnlijk verzopen, helaas.
beste vriend, inderdaad, en niet allen bij ijn moeders dood, stierven planten
ook bij vader z'n dood ervaarde ik hetzelfde
vader was gek van rose brugmansia's
ik heb ze nog allemaal, maar de rose zijn toen, het jaar na vader z'n dood, allemaal afgestorven, een azalea, waar mijn poes altijd onder lag, en waar poes zijn laatste rustplaats kreeg, is sindsdien, dubbel zo hard aan't bloeien,
met of zonder groene vingers
ik weet wat ik hier ervaar, en ikzelf kweet fuchsia's, zonder groene vingers is dat ook niet de gemakkelijkste plant