menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Waarom

Ga naar meest recente reactie

Cactus2001

Cactus2001

Hier kunt u vertellen hoe en waarom u met cactussen bent begonnen

C&S Algemeen

zaterdag 22 december 2012 - 15:33
wally53

Wally53

Beste,
Ik heb mij hiervoor speciaal geregisreerd.
Begin de jaren 90 kwam ik toevallig op de lichtfeesten te Reet.Daar woonde de toenmalige voorzitter van Cactusweelde Antwerpen Gilbert D'eer zaliger.
Gilbert was een vakman en zijn reuzachtige tablet met een uitgeplante gemengde verzameling sloeg mij met verbazing. Ik zei hem "dat zou ik ook wel willen", Dat kan antwoorde hij.Ik bezocht hem nogmaals priv
zondag 23 december 2012 - 13:41
Cactus2001

Cactus2001

Leuk wel iets nieuws op die manier er aan beginnen heeft u een foto
zondag 23 december 2012 - 15:56
Paronoto

Paronoto

"Begin de jaren 90 kwam ik toevallig op de lichtfeesten te Reet.Daar woonde de toenmalige voorzitter van Cactusweelde Antwerpen Gilbert D'eer zaliger"

Waar dat gij van "klapt"....ik zal u daar ook nog wel eens ontmoet hebben zeker? Ik heb nog een bende planten van hem...zomaar "gekregen"...Ben ieder jaar weer naar die lichtfeesten geweest tot zelfs na zijn dood want ik wou die "mannen van Antwerpen" nog maar eens zien of naar hun tentoonstelligske/publiciteitsstand en daar "een klapken doen".
'k Zou daar een boek moeten van schrijven....

De P.
zondag 23 december 2012 - 16:08
Cactus2001

Cactus2001

Ikzelf wou voor iets levens zorgen maar wel makkelijk maar het moest ook niet iets als gras zijn dus cactus was de oplossing maar nu ik er meer over weet zijn ze niet ongelofelijk makkelijk ik wist niet van rust groei en bloei periode en verpotten en zo maar het is erg leuk

C&S Algemeen

maandag 24 december 2012 - 13:46
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).