Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Alleen maar om aan de anciens (enfin iedereen) te melden dat ik sinds gisteren het ziekenhuis heb verlaten, na een maagbloeding de maandag na ELK.
Ook nog een soort van hartstilstand gedaan in het ziekenhuis.
Enfin den deze was bijna voorgoed vertrokken naar de eeuwige cactusvelden.
Kruip er stilaan bovenop en hoop binnen een paar maanden weer te kunnen meedraaien.
Sorry dat ik niet begin aan het lezen van al uw bijdragen, maar dat is een beetje veel en ik heb niet de moed er toe.
Moesten er speciale vragen voor mij persoonlijk zijn, kan U me altijd mailen
Vele Groetjes
Willy
Alee, duimen hé maat er is nog toekomst voor u!
Ziekenhuizen.... al eens een noodzakelijk iets maar er zijn betere adressen...ik weet er ook van mee te spreken. Troost u, onkruid vergaat niet..zegt men toch
Oei Willy dat is een stuk minder dat wat je overkomen is. In elk geval goed te horen dat je aan de beterhand zijt en wij wensen je een vlot en volledig herstel toe!
Willy,ik hoor wel niet bij het C&S-clubje, maar wil je toch graag een spoedig herstel wensen. Doe maar lekker rustig aan, eet gezond, dan gaat het langzaamaan weer beter.
[afbeelding verwijderd niet-https]
1 moet er af die gaat niet goed die onderste.
beterschap en dat je maar gauw hersteld.en doe rustig aan.
groetjes an
Ook vanuit het 'tuinfront' de beste wensen voor een spoedig en volledig herstel!
Dat zal schrikken geweest zijn! Nog een geluk(je) bij een ongeluk dat die hartstilstand
optrad in het ziekenhuis, en er dus direct hulp voorhanden was...
Willy, van Warken en mezelf een spoedig herstel gewenst.
Lijkt hier wel een microbe onder de "oudere"cactusliefhebbers
Zet dat abbonnement in het ziekenhuis maar stop (heb dat ook gedaan)