menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

T Is maar een echinopsis

Ga naar meest recente reactie

Paquita

Paquita

Vandaag in bloei :
[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 9 juli 2010 - 18:57
AlainFSD

AlainFSD

Altijd weer even mooi die grote Echinopsis bloemen !

Alain
vrijdag 9 juli 2010 - 19:30
Pieter

Pieter

Ik zie daar enkele hele mooie donkergroene en doornloze planten tussenstaan. Dat zijn een beetje mijn favorieten als ze niet in bloei staan Mengsel van eigen zaailingen?
vrijdag 9 juli 2010 - 19:39
Paquita

Paquita

Inderdaad Pieter , eigen zaailingen .
Als je interesse hebt in die bijna doornloze wil ik hem wel apart zetten .
Als je eens in België zijt kunnen we eens afspreken . Ik woon niet ver van de luchthaven van Zaventem .
vrijdag 9 juli 2010 - 22:35
cactuszot

Cactuszot

Ik zie er daar een paar met een héééél lichtgroene kleur in de kop. Heb er ook zo enen (oudere plant van tombola grusonia). Weet iemand daar de oorzaak van en de remedie om dit te voorkomen of genezen ? Mijn plant heeft er voor de rest precies geen last van (momenteel staat er een mooie knop op). Betreft een trichocereushybride van Kellner (komt waarschijnlijk van wijlen Robert Fonteyne).

mvg
Geert
zaterdag 10 juli 2010 - 12:47
Pieter

Pieter

Paquita,
Als we in augustus een beetje tijd overhebben proberen we zeker eens langs te komen
Geert, dat geel in de kop kan zijn omdat die plant gevoeliger is dan andere aan de volle zon. Echter tekorten kunnen dat ook veroorzaken. Ik zou eerder gaan naar het teveel aan zon.
zondag 11 juli 2010 - 16:24
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).

Hoeveel is 2 + 5? (beveiligingscontrole) *