menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Afscheid...

Ga naar meest recente reactie

Crazytus

Crazytus

Ik zal het kort houden en met de deur in huis vallen,ik vernam vandaag via een mail dat de toekomstige moderatoren een soort chinese censuur gaan invoeren,en
ongeveer alles wat ik inbreng op dit forum gaan blokkeren...!Wel ik bespaar die mensen de moeite en gooi zelf de handdoek in de ring...
Het gaat jullie allen goed...
donderdag 25 februari 2010 - 21:15
Vivigreen

Vivigreen

Beste crazytus .Ik had gehoopt veel van u te kunnen leren en dat zal ik zeer spijtig vinden .Veel succes met je hobby en misschien tot eens in Lozerdorp
Vele groeten Vivianne
vrijdag 26 februari 2010 - 14:07
succulentimon

Succulentimon

tot later crazy!

simon
vrijdag 26 februari 2010 - 14:16
tjeef

Tjeef

Crazytus

Veel plezier bij het verpotten, we zien elkaar nog wel!

Jozef
vrijdag 26 februari 2010 - 14:59
Rockey

Rockey

Weet niet echt wat het probleem is, maar vind het jammer dat mensen op forums niet meer hun mening mogen geven.

De één doet dit al subtieler dan de ander maar zolang je mekaar niet gaat uitschelden enzo zie ik geen probleem. Volwassen mensen kunnen, dacht ik toch, normaal discussie voeren.

Nuja, Crazytus als dat uw beslissing is dan moeten wij ons daarbij neerleggen natuurlijk. Jij moet je nog goed voelen, het is jammer maar helaas.

Veel succes

grtz
zondag 28 februari 2010 - 09:57
Dany

Dany

Weet niet echt wat het probleem is, maar vind het jammer dat mensen op forums niet meer hun mening mogen geven.

Het probleem is niet dat je je mening niet mag geven maar de laatste tijd vervallen(vervielen) veel topics in een chatversie van 2 à 3 personen die niks meer met de topic te maken had, als je over koetjes en kalfjes wil spreken doe dat dan privé of op een ander forum. Je moet rekening houden dat veel mensen de topics volgen ook stilzwijgend en als je dan iedere keer de chat van die personen moet lezen wordt dat op de duur heel vervelend.
Van mij mag iedereen zijn mening geven zowel positief als negatief maar dat wordt niet in dank afgenomen soms heb ik de indruk dat alleen de positieven mogen antwoorden en dat de negatieven meningen moet zwijgen en dan krijg je natuurlijk een forum van kontlikkers.
zondag 28 februari 2010 - 10:21
Wiebe

Wiebe

Goed gezegd Dany!

Volwassen mensen kunnen, dacht ik toch, normaal discussie voeren.
Graag zelfs en daar is en blijft op dit forum ook alle ruimte voor! Zolang dit niet op de persoon wordt gespeeld en on-topic (dus over cactussen en vetplanten!) blijft gaan, zal dat ook nooit een probleem opleveren.

Wiebe
zondag 28 februari 2010 - 11:06
Rockey

Rockey

@Dany: daar heb je gelijk is, op ieder forum die ik al heb bezocht heb je altijd e chitchat of de babbel hoek. Speciaal bestand voor te chatten.

Zoals je zegt, een topic van iemand andere in feite om zeep helpen is absoluut niet nodig en zeer storend
zondag 28 februari 2010 - 16:49
Harry54

Harry54

Kortom Boudewijn: wees een kerel en lever je bijdrage. je hebt mooie planten om te laten zien en te bespreken.
Harry
zaterdag 6 maart 2010 - 00:23
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).