Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Op vakantie geweest op Fuerteventura daar hoeven ze niet te verwarmen.
http://picasaweb.google.com/sulcorebutia557/DropBox?authkey=Gv1sRgCN-uiPbhieWdZQ&feat=directlink
Via knippen en plakken bij mij gewoon zichtbaar! Ik heb niet zoveel met dergelijke plaatjes; een slap aftreksel van echte natuurlijke omstandigheden en natuurlijke standplaatsen. Maar... het bespaart wel veel stookkosten!
dat zijn zo te zien allemaal openbare plaatsen (of voortuintjes, waar veel volk aankan) dus is het toch wel een beetje normaal dat er niet zo'n speciale planten staan hé , denk ik
toch wel mooi, ik zou onze Buxus- of Fagushagen graag inruilen voor een cactushaagje
Zo'n tuintje dat is echt iets om jaloers op te zijn ! Maar zoals Angus al zei; de planten kunnen door iedereen gezien worden, dus kan je beter geen speciale soorten zetten. Maar er zijn toch wel indrukwekkende planten bij, ook al zijn ze dan niet zeldzaam. Over zo'n tuin kunnen wij hier in Belgie alleen maar dromen.....
ik zou in elk geval minstens 1 pachycereus pringlei zetten en 1 saguaro die dan kunnen wedijveren om de meest impressionante cactus te worden van gans het eiland