menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Cactussen in peru

Ga naar meest recente reactie

succulentimon

Succulentimon

site ontdekt die ik nog niet eerder was tegengekomen, denk dat ie vrij nieuw is want er is ook nogal wat nog in aanmaak..

http://www.cactuscity.info/
vrijdag 5 juni 2009 - 21:59
maurice2

Maurice2

Simon

deze site bestaat al langer hoor, maar sindt begin dit jaar heeft hij ze veranderd en daar door zijn er nog onderwerpen onder constuctie
vrijdag 5 juni 2009 - 22:20
succulentimon

Succulentimon

ah ok Maurice
zaterdag 6 juni 2009 - 13:07
AslanDes

AslanDes

Ik ga in oktober naar Lima...ga met me fototoestel op jacht haha

groetjes
Yvette
zaterdag 6 juni 2009 - 13:41
Pieter

Pieter

Mooie site, wel schandelijk dat die persoon foto's van anderen gebruikt op zijn site zonder referentie op te geven, oa van mij en Philippe Corman, gestolen van cactuspro.com.
zaterdag 6 juni 2009 - 16:16
succulentimon

Succulentimon

oei Pieter, had ik helemaal geen gedacht van

daar zou ik de persoon achter de site zeker over aanspreken dan!!!
zaterdag 6 juni 2009 - 17:47
Pieter

Pieter

is al gebeurd hoor, nu zien als er reply op komt
Voor mij geen probleem hoor, als de credits er maar bij staan. Indien niet
zaterdag 6 juni 2009 - 17:55
succulentimon

Succulentimon

Pieter in vuur & vlam

maar je hebt helemaal gelijk natuurlijk!

nochtans zet jij toch je naam duidelijk op je fotoos niet?
zaterdag 6 juni 2009 - 18:01
Pieter

Pieter

Vroeger niet en voor de enkelen die naar cactuspro gaan ook niet.
zaterdag 6 juni 2009 - 18:13
vanwim

Vanwim

1) vind de site overflashy. Less-is-more-principe. Duurt een eeuwigheid in oplaadtijden en die oplaadtijden komen wel op je internetverkeerrekening
2) Staan planten uit ander Amerikaanse contreiën tussen zijn fotomateriaal, dus in strijd met titel
Waar ik me aan erger, trouwens bij veel van dergelijke sites, ...
Het overantwoord gebruik van
1) kopies van website-ontwerpen
2) Klakkeloos gebruik van teksten van anderen
3) stelen van andermans werk.
Op alle drie principes staat een auterus-eigendomsrecht en zolang er geen schriftelijke aanvraag met bevestiging is geweest mag geen van deze drie zaken door anderen gebruikt worden tenzij voor eigen huisgebruik. Een forum, site, spreekbeurt, ... is GEEN huisgebruik maar publiek gebruik.
Het geven van een naams, adres, referentie is onvoldoende zolang de auteur daar zelf geen goedkeuring voor gaf of dit bij zijn werk reeds werd aangegeven in een clausule dat iets vrij mag gebruikt worden onder bij die of die conditities.

Het respecteren van andermans geesteswerk is meer dan enkel het plukken uit de bestaande werel en zijn of haar naam erbij zetten. Neen, dat betekent in eerste instantie dat je betrokken persoon of personen aanspreekt en een beleefde vraag stelt en even beleefd reageert als het mag of niet.
zondag 14 juni 2009 - 07:51
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).