Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
het is een super kabuto shin showa, een kitsukow shin showa en een roze shin showa en een entingske van een onbekend cristaatje, en een mooie ronde geel roze bloem
Ik had enkel de eerste 2 foto's gezien. Hetgeen volgt is evenzeer de moeite.
Dat cristaatje is toch een Ariocarpus kotschoubeyanus of heb ik dat zo verkeerd voor?
Nou alle bedankt voor het welkom.. er was hier een lid van jullie ( Sebas ) die er wat van gezegd heeft ...zo en daar ben ik dan..
soms wat over tijd, en dan zoek je wel eens op het net. en dit is wel intressant denk ik...
maar noem me nou geen meneer, want ik draag allen een stropdas op een trouwtje en een begrafenis ..
doeiiiiiiiiiiiiiiii
Cok.
Wij zullen het wel handig vinden als je geregeld rond kijkt, want ongetwijfeld kun je moeiteloos antwoord geven op een groot gros van de vragen hier.
Als je goed rond neust in de cactusafdeling van dit forum zul je zien dat er al vaak over je gesproken is.
Deze week nog.
Nou alle bedankt voor het welkom.. er was hier een lid van jullie ( Sebas ) die er wat van gezegd heeft ...zo en daar ben ik dan..
soms wat over tijd, en dan zoek je wel eens op het net. en dit is wel intressant denk ik...
maar noem me nou geen meneer, want ik draag allen een stropdas op een trouwtje en een begrafenis ..
doeiiiiiiiiiiiiiiii
Cok.
Die gele astro bloem is wel iets speciaals.
mocht ge daar ooit zaad hebben, ben ik altijd kandidaat.
Enn. Cok kan de Astro ook wel waarderen denk ik
want hij hij heeft er ook al een aardig hoekje in zijn verzameling
van gevuld.
De Shin Showas zijn meerdere keren bestoven met elkaar en zijn nu voor de eerste keer vruchten aan het vormen,... wordt vervolgd, blijkbaar is het niet zo eenvoudig om zaad te winnen
na nog eens controleren heb ik 3 zaadbessen op de roze x gele shin showa en mogelijks 1 zaadbes op de gele x roze shinshowa, mijn dag is goed.