menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Schikking met zaadozen en laurier en Centaurea macrocephala

Ga naar meest recente reactie

Nigella

Nigella

Soms doet je hart pijn als je ziet wat er door fikse regenvlaaien om ligt in de tuin. Dan maar van de nood een deugd maken en er een stukje mee maken
Ik heb hier de zaaddozen van de gele Sisyrinchium, de zaadozen van een klassiek Jasmijnenboom, , wat laurier en 3 gele Centaurea macrocephala’s gebruikt , dit in een eivormige schaal met een zijdelingse opening voor steekschuim
, [afbeelding verwijderd niet-https]
zaterdag 23 juni 2007 - 05:49
Adrienne

Adrienne

Knap Nigella !!!
Ik heb verdorie zo'n vaasje in huis en er eigenlijk nog
niks mee gedaan.
K' vlieg gelijk de tuin in voila.

K' mag je ideeke toch lenen hé
zaterdag 23 juni 2007 - 21:11
Nigella

Nigella

K' vlieg gelijk de tuin in voila.

K' mag je ideeke toch lenen hé

doe maar.....en eens laten zien he, met bloemen uit jouw tuin zal het weer anders zijn en misschien heb jij een andere kleur van vaas, want deze vind ik toch geen makkelijke kleur (zeker niet op donker houten meubels in huis)
zondag 24 juni 2007 - 03:41
martine

Martine

sober en stijlvol, heel mooi!
Martine
woensdag 27 juni 2007 - 05:48
Tomateboer

Tomateboer

Heel mooi,...echt sober en toch aansprekend! .
Weet je, je zou moeten een reeks van foto's van bloemstukjes tonen, ik denk dat we de uwe er uit halen
grt
Angelo
zaterdag 30 juni 2007 - 16:03
rialle

Rialle

Nou Nigella, dat ziet er prachtig uit! Dat is iets daar heb ik nu twee linker handen in.
Hoe jij dat in elkaar gestoken hebt vind ik heel kunstig.
Groetjes Rialle
zaterdag 30 juni 2007 - 19:06
Nigella

Nigella

...
Hoe jij dat in elkaar gestoken hebt vind ik heel kunstig.
Groetjes Rialle

er zit aan de bovenkant maar helemaal op de ene kant van dit recipiënt een gat van +- 12 cm diameter daarin heb ik gewoon een stuk nat groen steekschuim zitten
Ik heb (uitzonderlijk want anders steek ik altijd eerst groenvulling) eerst uiterst rechts de drie Bloemen gestoken, omdat ze nogal dikke stengels hebben
dan heb ik die lange takken met zaaddozen liggend gestoken en verder aangevuld met groen van laurier en de zaaddozen van jasmijnbloemn
en gewoon goed kijken dat alles dicht is dat er geen gaten in zitten
zaterdag 30 juni 2007 - 20:37
rialle

Rialle

Ja het klinkt allemaal niet zo moeilijk, maar het punt is dat je er "oog" voor moet hebben. Als je de feeling niet hebt dan ziet het altijd naar niets uit zoals bij mij. Nu ben ik eigenlijk een creatief mens, heb zelfs een (gedeeltelijk)creatieve opleiding, maar bloemschikken heb ik vaker geprobeerd, maar het zag er nooit mooi en naar tevredenheid uit
Daarom vind ik het een echte kunst zoals jij dat maakt Nigella!!
Groetjes Rialle
zaterdag 30 juni 2007 - 22:32
Nigella

Nigella

merciekes voor die complimenten, maar dit vind ik nu wel niet zo'n kunst hoor; gewoon even samen geflansd; niet te veel over nagedacht in vergelijking met andere schikkingen
zondag 1 juli 2007 - 04:32
Geke

Geke

heel erg leuk!
zondag 1 juli 2007 - 18:04
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).

Hoeveel is 1 + 5? (beveiligingscontrole) *