Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Beste bloemschikkers,
Ik heb een vraag aan jullie. Ben opzoek naar een goed lijmpistool van 11 mm, die niet teveel lekt en handig in gebruik is. Wat adviseren/welke adviseren of gebruiken jullie? Ik gebruik nu een lijmpistool van de Action, en verlies een hoop lijm met deze.Hoor het graag.
Alvast vriendelijk bedankt.
Ja, die van de Lidl heb ik gehad en ik vond hem, zacht gezegd, niet denderend.
Gebruik nu al een paar jaar één van de Action. Ja, hij lekt lijm, maar als je hem op zijn kant legt, in plaats van rechtop weg te zetten, valt het mee..
Maar, wie weet echt een goede ?
Kan jij het regelen dat we ze mogen proberen ,Kees ?
Er zijn wel meer van die dingen te koop, maar we zouden het zo graag van een gebruiker horen Zo van..... deze moet je nemen. Lekt niet en vreet de lijmpatronen ook niet op.
Wie, o wie ????????