Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
een tijd geleden zag ik in het programma 'komen eten' bij een mevrouw in het interieur een buste staan, waarschijnlijk zelf gemaakt.
zeer fijn uitgewerkt, met een lijfje denk ik in een soort gips, een lange rok in stof en verder mooi afgewerkt met bloemetjes en kant
ik zou die zo graag voor iemand willen maken maar ik vind nergens een werkwijze of duidelijke foto
ik heb die niet gezien maar ik heb zelf al wel beeldjes gemaakt met verschillende matrialen, waar ik hier aan denk , zou het misschien lukken met een binnenste van draad en opvulling van papier ofzo en daarvover de buste maken met textiel in textielverharder, dan krijg je bv iets als dit beeldje om een idee te geven [afbeelding verwijderd niet-https]
Komen eten ook niet gezien
Maar...
In winkels waar ze geboortelijsten leggen kan je zo een pakketje met gips kopen om een afdruk te maken van je zwangere buik
Misschien bedoel je zoiets ??
Hoi Line
Ik heb ook ooit zo een buste aangekleed met een
jurkje van horrengaas, en afgewerkt met zijden roosjes.
De buste die ik gebruikt heb was van styropor.
Gr Marga