menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ik ben nieuw hier

Kayra

Tekst aangepast

Kayra

Ik wil me graag even voorstellen, maar kon zo gauw niet vinden waar Maar omdat er hier al meer staan doe ik het dus maar op deze plek

Ik ben Henny en woon in een klein dorpje in de provincie Utrecht (Nederland dus )
We hebben een tuin van gemiddelde grootte. We hebben echter ook een zeer graafgrage hond
Vandaar dat we na haar komst besloten hebben de tuin daar maar op aan te passen. Planten in potten en bloembakken dus En voor de rest tegels Maar het oog wil ook wat, hond of geen hond, en dus willen we volgend voorjaar e.e.a. veranderen. Ik hoop hier dan ook wat ideeën op te doen en zonodig enig advies/tips te krijgen. Althans, dat was zeer wel mogelijk volgens mijn "MSN vriendin" Nientje!(?)

woensdag 4 oktober 2006 - 13:12
Kayra

Tekst aangepast

Kayra

trouwens mooie avator
nientje


Thx Leek me wel een toepasselijke voor dit forum
woensdag 4 oktober 2006 - 18:17
Kayra

Kayra

Kayra, allereerst welkom. Volgens jouw profiel kom je uit het Goy. Waar ligt dat in Utrecht? Ik heb zelf in de stad Utrecht gewoont maar heb nog nooit over 't Goy gehoord. Bij welke plaats ligt hij het dichtstbij?

Tine.


't Goy ligt vlak onder Houten, behoort ook tot die gemeente. Eigenlijk ligt het tussen Houten en Wijk bij Duurstede in. Het is een overwegend agrarisch dorpje, met overwegend fruitteelt. Ik hoop dat je het zo een beetje kunt lokaliseren? De stad Utrecht is trouwens vlakbij, al kom ik er zelden.
donderdag 5 oktober 2006 - 13:04
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).