Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hallooo iedereen! Daar ben ik weer!
Ik zie dat er veel nieuwe users zijn en voor degene die ik mij nog wel hebben meegemaakt hoop ik dat jullie me nog kennen
Ik heb afgelopen dinsdag mijn aller-eerste waterval-achtige bruidsboeket gemaakt.
Hiervoor heb ik alleen nog biedermeiers gemaakt en dit is mijn eerste waterval:
Hallo WeSs,
ik ken je nog hoor
Wow als dit je éérste watervalboeket is, wat gaan dan de andere worden, heel mooi gedaan, prachtig, ik zou zo terug een bruidje willen zijn.
Josée
Hoi wess ,nu ik ook hoor en wat heb je een mooi waterval bruidsboeket gemaakt.Calla's en rozen geloof ik?.Er zijn er meer die dat ook op het forum geplaatst hebben ,echt leuk.