Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Had een hoekje in de tuin waar ik gras had liggen voor de honden,maar de heren vonden het leuker om er een zandbak van te maken. Vond ik dus niet zo leuk ,en had er toen maar wat gaas omheen gezet zodat ze er niet meer bij konden. Dat heb er zeker 2 jaar zo bij gestaan (heb er helaas geen fotos van.) en was een soort wildernis geworden. Tot afgelopen weekend........Hout gehaald,verf gehaald en natuurlijk de blommetjes!!!
prachtig geheel heb je hiervan gemaakt, ziet er ook prachtig uit met de takken die je om de bakken hebt gedaan. Knap gewerkt, maar het resultaat mag er zijn, met de plantjes erin ziet het er geweldig uit.
Maar eerlijk is eerlijk.....m'n vriendje heeft het gemaakt. Kreeg ineens een tekening onder me neus gedouwd.."kijk...zo wordt het! " Ik mocht de bloemetjes uitzoeken Heb gekozen voor 1-jarige bloemen,maar uiteindelijk komen er vaste planten in.
Nogmaals bedankt...we kijken er elke dag vol tots naar.
wou het al vragen of het door een vrouwenhand gemaakt was
nee serieus ,goei team.
En het doet toch iets he als je een partner hebt die achter je staat en er ook zijn plezier in heeft.
Dat is hier ook zo ,vriend kent geen namen of je moet hem niks vragen over planten maar die mee leving.
en ja ook wel die sterke hand he.
Heb de complimenten doorgegeven...Hij zat helemaal te glunderen. Maar het klopt wat je zegt...vraag hem niks over planten (ja,rozen kent ie ) maar als ik er over vertel luistert hij aandachtig en is het na 10 minuten alweer vergeten hahaaaa. Maar als het mooi weer wordt krijgt hij de kriebels en gaat hout halen om wat te maken.....en ik braaf alles vullen met bloemetjes.
euh ik heb hier ook zo ene
soms zeg ik wel eens ,boos allé ken je die plant nu nog niet.
Maar hij is hier de eerste om ideeën aan te brengen.
(het is eigenlijk zijn schuld dan ik mijn tuinkriebels niet in bedwang hou )
dit is nog eens een goed idée
ik heb ook zo een verloren hoekje thuis heb er al van alles mee gedaan heb enkele jaren witte keien in gelegt met wat plantjes was heel mooi maar na 2 jaar mag je ze allemaal uithalen om ze te wassen heb dat een paar keer gedaan en ik was dit zo moe want mijn ruggetje amai
maar nu heb ik er vaste plantjes en eenjarige plantjes in gedaan maar nu komt er een poes van de buren hier altijd haar behoefte doen en schart er al mijn mooie plantjes uit en mogen we altijd maar de kak van een ander op kuisen
zou die bakken helpen van jou of zou ze ook nog komen ik durf het bijna niet meer te vragen aan mijn ventje hij gaat zeggen dat ik zot ben maar alles beter dan nu
groetjes nadine