Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Na zoveel mooie foto's durf ik m'n eigen gefrutsel bijna niet te plaatsen.
Vanmiddag een bosje roosjes van 2 euro gekocht en voor de rest uit de tuin en prutseltjes wat ik nog had liggen.
Ik hou van rommelig romantisch maar als ik het zo zie is het wel een beetje erg rommelig maar goed ik zal het toch maar plaatsen; de foto is éénmaal gemaakt....
Het zijn 2 glazen vaasjes op een oud dienblaadje.
Wat lees ik nu: rommelig? Nou ik vind het juist heel knap van jou hoe dit bloemstukje geworden is, en de kleur van je roosjes zijn echt schitterend.
Ga maar fijn door met je stukjes, ik kijk er naar uit,
ook nog bedankt voor de mooie foto.
groetjes van Rini [afbeelding verwijderd niet-https]
Hallo Annelot,
Ik vind het heel mooi, er zullen wel wat schoonheidsfoutjes zijn maar het geheel is mooi en ik vind dat je goede ideeën hebt om iets in mekaar te frutselen zoals jij zegt. Geen complexen hebben hoor zet die foto's maar. Ik zet de mijne ook als ik al iets op de wereld krijg.
Liefs
Hoi Linda,
Waarom zou je dit toch niét plaatsen, ik zou geen enkele reden weten.
Het is mooi geworden, leuk, speels....laat nog maar meer van jou creaties zien.
Josée
Dat is lief van jullie, ik had heel veel opmerkingen verwacht, achteraf had ik 2 bosjes moeten hebben vind ik zodat er meer roosjes in één glas zouden staan.
Ik had ook echt geen idee hoe het moest- of je alles zo in de oase kon prikken of dat je er eerst ijzerdraad aan vast moest maken.
Hoi Linda
Nou als dit je eerste stukje is, vind ik dat wel knap gedaan.
En hoezo rommelig, het heeft een leuk frivool effect.
Laat maar komen die stukjes van je, ik kijk al uit naar je volgende creatie.
Gr Marga[afbeelding verwijderd niet-https]
En wat een geluk dat je 't toch geplaatst hebt.
Haha, ik hou ook van 'rommelig romantisch' (als jij 't zo wil noemen) dus ik ben hier helemaal weg van !
Valse bescheidenheid?...........
Wat jij zo spontaan uit jezelf maakt, vind ik gewoon een aansporing om nog meer te maken en anderen van je creativiteit mee te laten genieten.
Fijn dat je het hebt durven plaatsen.