menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Beetje te laat

Ga naar meest recente reactie

Leen79

Leen79

Voor kerst had ik voor mijn zus een stukje gemaakt. Maar ik heb nu pas de moed gevonden om hier foto'kes te plaatsen.
De appeltjes zijn maar voor de voorlopige foto hoor. In het definitieve 'geschenkje' zaten roosjes (zoals op de laaste foto)


[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 27 januari 2009 - 19:25
Karintje

Karintje

Hoi Leen,

tis nooit te laat om een fotoke te posten

Een leuk stukje voor je zus! Er hadden best nog meer rozen in gemogen.
Met dat "bollekes-mos" kan je leuke dingen doen! Mooie omkadering ook

Grtz,
Karin
dinsdag 27 januari 2009 - 19:41
Jose47

Jose47

Wow Leen, wat mooi ,daar zal je zusje héél blij mee geweest zijn en ook je presentatie van het stuk is heel mooi.
Ik begrijp het best dat die eindejaarsdagen heel moeilijk voor jullie geweest zijn.

Groetjes
Josee
dinsdag 27 januari 2009 - 19:42
RVRV

RVRV

Mijn voorkeur gaat naar het stuk met de roosjes, maar met de appeltjes zal je zus ook wel happy geweest zijn.

Groet
RVRV
dinsdag 27 januari 2009 - 20:08
Leen79

Leen79

Merci ! Ja, 't is wel waar, er hadden meer roosjes in gemogen.
RVRV, mijn zus was blij met de roosjes hoor want die appeltjes waren maar een testje hier thuis ivm de kleur. Dus die versie heb ik NIET gegeven hoor
dinsdag 27 januari 2009 - 20:13
leeuwtje

Leeuwtje

Erg mooi. Wat zijn die trosjes die je hebt hangen?
dinsdag 27 januari 2009 - 20:57
Lysianthus

Lysianthus

Hi Leen,

Beter laat dan nooit om zo'n prachtig stuk te plaatsen
Ik vind het GEWELDIG!!
Jij bent een natuurtalent.
Allebei mogen ze er zijn.
Met kleine rode kerstballetjes had het ook heel mooi geweest.
Het is een verfrissend idee, enig en uniek, ik heb het nog nergens gezien.
Vanaf nu wordt het gekopieerd meid maar ik zal wachten tot Kertmis 2009.
Nog een fijne dag
Hartelijke groetjes
Lysianthus

@ Leeuwtje,
Die groene bolletjes zijn peperbolletjes.
woensdag 28 januari 2009 - 09:01
forza

Forza

Hoi Leen,

dit is een prachtig stuk die je ons nog laat zien, het voorbeeld heb ik opgeslagen en kan dit gebruiken voor de Pasen.
Ik vind het wel schitterend dat je ook de sterretjes hebt gebruikt, bij het maken zeker aan je jongens gedacht, in ieder geval een prachtig stuk, meid , laat nu maar nog eens wat zien.
Jullie jongens zullen zeker hierboven ook aan het kijken zijn, hier op dit forum, ze hebben het zo te zien nogal druk.
Ze vinden het ook geweldig dat je het kerststuk toch nog hebt kunnen plaatsen en zijn zeer trots op jou. sterkte nog met alles,meid.
groetjes van Rini[afbeelding verwijderd niet-https][/img]
woensdag 28 januari 2009 - 09:08
Leen79

Leen79

Hartelijk dank allemaal voor de fijne reacties !
Maar nogmaals, die appeltjes waren niet echt de bedoeling hoor. Ik moest snel een iets rood hebben alvorens ik de roosjes zou afsnijden. Vandaar ...

Leeuwtje, die bolletjes zijn dus peperbolletjes. Drogen ook heel mooi in. Ze zouden ook in 't roze bestaan (ook heel mooi) maar die ben ik nog niet tegengekomen.
Ja, kerstballetjes ... ik had er mooie gezien zo in donkerrode rotan( weet niet hoe te omschrijven). Maar mijn man was daar niet zo voor.
Rini, haha, jij hebt de sterretjes dus ontdekt ! Inderdaad, een geheimpje tussen mij en de jongens. Zo waren ze er toch ook een beetje bij met kerst.

Veel liefs,

Leen
woensdag 28 januari 2009 - 10:54
Lysianthus

Lysianthus

@ Leen,

Ik heb de twee sterretjes ook zeker gezien maar aarzelde om het te vermelden. Alhoewel, ik weet, dat mensen, die een groot verlies te verwerken krijgen, dat niet willen doodzwijgen en er willen over praten.
Je moet niet altijd naar je manneke luisteren hoor Leen, donkerrode, rotan bolletjes was ook heel mooi geweest en pastten heel goed bij die houten kerstboompjes en de onderlaag, ook in natuurmaterialen.
Je hebt prima ideeën, bedankt dat je ze met ons wil delen.
Warme groetjes
Lysianthus
woensdag 28 januari 2009 - 11:10
leeuwtje

Leeuwtje

Waar halen jullie al die materialen zoals peperbolletjes enz.
Hier is dat nergens te koop.
Ik weet dat bij mijn vriendin in het dorp (wel een uur rijden) een winkeltje zit dat alleen maar materialen verkoopt voor bloemschikken en bossen bloemen. Ze hebben van allerlei verschillende takken staan. 10 verschillende eucalyptussoorten, verschillende soorten bloemen enz. Helaas is dat voor mij veel te ver weg. En in het tuincentrum hier hebben ze wel wat maar niet zo'n mooi assortiment.
woensdag 28 januari 2009 - 11:18
hommeltje

Hommeltje

Gewoon (nouja gwoon) heel mooi.in gedachten ,zie je de elfjes er lopen en genieten van dit prachtige landschapje.TOP>
woensdag 28 januari 2009 - 13:57
meuwissenj

Meuwissenj

Heel mooi hoor Leen.
Ik vind die rotanballetjes ook erg leuk,
maar die hoeven niet persé in kerststukjes
ze zijn nu ook nog overal te koop.
Misschien een idee voor je volgende stukje.

Gr Marga
woensdag 28 januari 2009 - 19:35
miet1

Miet1

hoi
heel mooi gedaan
beter laat als nooit want u engelkes zijn er heel gelukkig mee
groetjes miet1
donderdag 29 januari 2009 - 18:09
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).