Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
de kerstboom is gemaakt op een houten ondergrond en dan veel coniferen groen met lijmpistool op plank gelijmd, slinger errond en klaar, onderaan afgewerkt met lint
2 stukjes: [afbeelding verwijderd niet-https]
[afbeelding verwijderd niet-https]
nodig: 2 bloempotten met verlichting, conifeer; kleine kerstballen ( mat en blinkend) in klimopblad gewikkeld
Wat een mooi en sfeervol geheel!!
Ik dacht dit jaar ook aan kerstboompjes voor op de schouw
Mijn idee is om er twee op de hoeken te zetten en dan een schouwstuk in het midden
Hoi Martien,
het is heel mooi geworden, ook heel speciaal een leuk idee van je.
Het zal toch een heel werkje geweest zijn om deze decoratie te maken. Tof idee
Josée
ik heb wel nog een schouw met een klassieke mantel, vorig jaar had ik hem aangekleed met boompjes bekleed met houten schijfjes (zie avatar) dit jaar ben ik nog bezig aan de decoratie te maken, zijn ook opnieuw boompjes geworden (foto volgt later) - toch bedankt voor het mooie idee, misschien iets voor volgend jaar, leuke samenhang tussen de 3 stukken !
Bijzonder tof idee om je schouw zo sfeervol aan te kleden.
Het is je zeker en vast goed gelukt.
Met bijpassende potjes ernaast vormt het alvast een mooi geheel.
Ziet er HEEL GEZELLIG uit !!!