Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Heel mooi vind ik dat, zelfs zonder koordjes en witte kerstballetjes had het voor mij nog mooier geweest maar ik mis wel een beetje de piek??
Krijgen we ook een werkbeschrijving erbij pls, want ik zou het heel graag namaken als ik kan. alvast bedankt.
Een heel goed idee van de staanndertjes, de boompje komen volledig tot zijn recht zo, waar kan ke die kopen?
Ben je zeker dat het eikeblad is? of is het olijfwilg?
Ik had onllangs een oasisboompje gekocht maar de punt leek heel fragiel want hij was direct beschadigd, dan heb ik hem maar versneden en gebruikt voor een ander bloemstuk.
Ik heb die grote zak met bolletjes ook in de week gekocht maar heb er nog niets mee gedaan, weet jij nog ideetjes?
Ook een erg leuk idee met die eikenblaadjes.
Ik heb verleden jaar ook zo een boompje gemaakt,
maar dan met taxus. [afbeelding verwijderd niet-https][/img]
Fijn Weekend
Gr Marga
Jouw kerstboompjes zien er echtwaar geweldig mooi uit .
Door de kleur van de bladeren hebben ze precies een nachtje vrieskou doorstaan .
Gewoon schitterend.
Ze staan ook op een tof statiefje vind ik .
het zijn echt 2 geweldig mooie kerstboompjes, ik zou alleen op de metalen voet wat kortsmos of ijslandsmos plakken, dan is de voet niet zo kaal, maar voor de rest vooral met het koord een leuk idee.
fijn weekend en groetjes van Rini
@Yeline [afbeelding verwijderd niet-https]
Heel mooi gedaan, en het grijs-witachtige van de blaadjes van de steeneik komen heel goed tot zijn recht nu met kerst.
Voor mij mag de metalen voet zo blijven. Toppie hoor