Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Inderdaad dezelfde vaas zoals ik hem heb. Maar wat heb jij een prachtige combinatiequa kleuren gemaakt, en heel slim zie ik, jij werkt ook wel met kippegaas, dit is in ieder geval prachtig geworden, leuk idee voor mij om eens te maken, wel een grapje voor jou, de vaas moet je wel nog eventjes opboenen, dan glimt hij wat meer, maar ja , die van mij is pas nieuw voor mijn verjaardag afgelopen 4 november, neem dit wel niet TE SERIEUS, het gaat tenslotte om jouw magnifiek stuk. dikke 10 van de juf, ik laat die van mij ook nog weleens zien. Bedankt voor de schitterende opnames, groetjes van Rini
Het is inderdaad een mooie bloemenschikking geworden.
Je kleurenspel springt direct in het oog hé.
fel-rose, wit en lila op een groene basis; ferm geslaagd zou ik zeggen .
Goh, inderdaad heel erg mooi !
Nog een vraagje: die asparagus spreekt me ook aan. Maar verdroogt dat snel, en vallen die naaldjes dan af ? Sorry, ben echt nog een leek hoor. (ik ken nl alleen de asparagus als kamerplant)
Goh, inderdaad heel erg mooi !
Nog een vraagje: die asparagus spreekt me ook aan. Maar verdroogt dat snel, en vallen die naaldjes dan af ? Sorry, ben echt nog een leek hoor. (ik ken nl alleen de asparagus als kamerplant)
Het is ook niet het hele jaar te verkrijgen. Het droogt na 14 dagen ongeveer in, maar dan zijn ook de rozen dood.
De andere asparagus is inderdaad erg fijn, net als de kamerplant, die gebruik ik bijna nooit.