Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Wat een prachtige bloemstukjes maak jij; het zijn stuk voor stuk kunstwerkjes!
Vooral deze spreekt me heel erg aan door zijn eenvoud en werkelijk perfecte afwerking.
Echt klasse, waar ik mijn petje voor afneem!
josee wat ben je toch weer ijverig bezig geweest.
maar daarbij maak je ook prachtige stukken.
maar vooral is alles ook zo zorgvuldig afgewerkt.
dank voor je creatie,s
@Miet,
Als je ergens rondrijdt als passagier moet je maar eens goed naar boven kijken naar de bomen, de valse christusdoorn (gleditsia) staat nu zo goed als kaal maar bovenaan hangen allemaal van die lange donkerrode bonen, hele grote , dat is 'm.
't is wel goed zoeken hoor, wij rijden als 5 jaar lang eenmaal per maand naar mijn tante en ik had die bomen nog nooit zien staan (niet echt op gelet ook niet) en nu opeens zag ik daar allemaal van die mooie bonen liggen op de grond en ik kon het dus weer niet laten hè .....
Hier heb je een close-up van de bonen: [afbeelding verwijderd niet-https]
groetjes
Josée
Héééééééél mooie piramide !!!
Ik vind 'm ook zo geweldig warm van kleur hé.
Ik vraag me wel af of die "bonen" niet breken als je ze rond de piramide plooit .
Ik ga alvast wat meer met m'n neus in de wind lopen ,wie weet kom ik ook zo'n boom tegen
[afbeelding verwijderd niet-https] voor jullie reacties.
@Loeken
Je verwerkt de bonen best als ze nog niet droog zijn, dan scheuren ze inderdaad vlugger. Je zoekt voor dit stuk best de bonen uit die zo recht mogelijk zijn. Dat werkt veel makkelijker. Maar doordat je de bonen draaiend verwerkt gaat het wel.
@allemaal : zie dat jullie nergens tegenaan lopen hè als jullie met jullie neus constant in de lucht vertoeven
Josée