menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Herfbladeren piramide

Ga naar meest recente reactie

Jose47

Tekst aangepast

Jose47

[afbeelding verwijderd niet-https]
isimopiramide, krammen, beukenbladeren
Josee
zaterdag 8 november 2008 - 14:40
lywi

Lywi

Hallo Jose, wat een prachtige pyramide,is het met beukenblad opgestoken of eikeblad of ondereen?

Groetjes Lywi
zaterdag 8 november 2008 - 16:29
Jose47

Jose47

Hoi Liwie, bedankt voor de reactie, ik heb je hier op het bloemschikforum precies nog niet tegengekomen of heb ik dat gemist..... in ieder geval welkom dan.
Het zijn beukenbladeren, ik zal het bijschrijven bij mijn beschrijving van mijn gebruikte materialen.
Josée
zaterdag 8 november 2008 - 16:50
Eliane

Eliane

Hei Josée,

Wanneer mogen wij bij u in de leer komen?

Amai zeg !!

Eliane
zaterdag 8 november 2008 - 19:30
meuwissenj

Meuwissenj

Hoi Josée
Erg leuk ideetje.
Heeeeel apart.

Gr Marga
zaterdag 8 november 2008 - 19:39
mar10

Mar10

héél mooi,
ik heb er geen idee van hoe ik daar moet aan beginnen
zondag 9 november 2008 - 11:09
Jose47

Jose47

Allemaal bedankt voor jullie reacties.

@Mar10
Het is vrij simpel (als je't weet natuurlijk ) je hebt een isimopiramide, je herfstbladeren, je krammen.
Je neemt een beukenherfstblad, vouwt dit dubbel (van onder naar boven), dan vouw je het nog eens van rechts naar links, en de openzijde van het blad komt dan links te liggen, en met de rechterzijde (waar de vouw zit) steek je opzij/onderaan een kram die je bovenaan in de isimopiramide steekt, je laat het blad een stukje boven de punt uitkomen zodat je de isimo niet meer ziet. Dan ga je gewoon rond en legt telkens het geplooide blad half op het vorige en zo werkt je helemaal naar beneden toe.
Goed dicht bij elkaar steken zodat je de isimo niet ziet. Je zult ook merken dat de open zijde van je blad (dus de linkerkant toen het 2 x gevouwen was) een beetje open naar buiten komt te liggen, zo krijg je de structuur die je op de foto kunt zien. Succes, zijn er nog vragen dan hoor ik het wel.
Groetjes
Josée
zondag 9 november 2008 - 11:25
Dess

Dess

Heel mooi gemaakt echt mooi
zondag 9 november 2008 - 12:27
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).

Hoeveel is 5 + 2? (beveiligingscontrole) *