Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik kan bovesntaand lof beamen, want je boeketten zijn super.
Met mijn aankoop van gisteren van 15 bollen Lilium Oriental Casa Blanca, hoop ik, volgend jaar toch ook iets te maken
Ik ben géén bloemschikster maar zo'n prachtige bloemstukken , doen me toch zin krijgen hoor.
Tot hoors en nog een fijne dag.
Nou, nou nou, een 10+ en een zoen v.d. juf, wat een prachtige bruidsboeketten, ik sluit me bij de rest aan en laat ons maar genieten met die mooie stukken, groetjes van Forza(Rini)
Bedankt voor jullie leuke reacties de bruidsboeketten zijn inderdaad door bruidjes gedragen
Om eerlijk te zijn werk ik in een bloemen zaak maar vind jullie creaties ook erg leuk ideen zijn altijd welkom en als jullie iets willen weten dan hoor ik het wel
Hele mooie boeketten maar wat is dat witte wat onder het boeket van de 2 de foto zit?
Misschien de birdy???
Jammer dat het door het boeket heen schijnt.