Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hier een haarcorsage gemaakt op les.
Een dunne metalen draad is tot langwerpig achtige speld gebogen en met watervaste tape omwikkeld.
Daarop zitten alle matrialen gelijmd met speciale koudlijm.
Met piekespelden kun je het dan in het haar bevestigen.
Gebruikte matrialen;hedera ,ranonkel ,katjes,asparages,elzenpropjes...etc.etc.
Hallo, Mooi haarstukje!
Ik had er alleen die elsepropjes, of hoe heten die lange bloeisels, er niet ingedaan want als die gaan bloeien gaat het wel heel erg stuiven en geel afgeven. groetjes vogelzang
Hoi vogelzang...klopt helemaal wat je zegt!
Gelukkig was hier het stuifmeel al uit!
Normaal gesproken kun je dit ook niet zo verkopen want stel dat het gaat regenen dan wordt je haar groen!
Ik moet voor de opleiding zelf mijn bloemen betalen dus gebruik je wel eens iets waarvan je weet dat het eigenlijk niet geschikt is...maar goed.
Hllo Juli, in de winter is het bloemschikken altijd aan de prijs, helemaal als je je aan een opdracht moet houden. In de zomer kan je altijd veel uit de tuin halen (als je die hebt dan he?) Ikhou er meestal al rekening mee als ik planten voor de tuin koop, als ik er iets mee kan met het bloemschikken.
groeten vogelzang