Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Het stuk is gemaakt in een zwart cakeblik. Ik had nog sansevierra blad over en moest voor deze opdracht een liniaire schikking maken met 1 soort bloem en 1 soort groen. er moest iets onnatuurlijks in en je mocht wel bijmaterialen gebruiken zoals mos.Het onnatuurlijke is zwart stroomdraad er door heen en de rechte zwarte stokjes dwars door de bladeren. groeten Vogelzang [afbeelding verwijderd niet-https][afbeelding verwijderd niet-https]
Hallo Karin,
De stengels van de lelies steunen een beetje tegen de dwarsliggende stokken en anders kan ik ze nog even vastmaken aan die stokken. Het mooiste van deze opdrachten vind ik, dat iedereen eigenlijk iets anders maakt in de groep met dezelfde opdracht.
zal volgende maand de volgende opdracht laten zien.
gr Vogelzang
Hoi ,apart stuk zeg. ik ben benieuwt hoe het eruit ziet als de bloemen open gaan.misschien zien we dat nog wel eens.
En inderdaad,ieder stuk ziet er dan anders uit ,jammer dat we die andere niet kunnen zien
ik ben benieuwt hoe het eruit ziet als de bloemen open gaan.misschien zien we dat nog wel eens.
">#666666;'> ik ben benieuwt hoe het eruit ziet als de bloemen open gaan.misschien zien we dat nog wel eens.
Zonde voor de sansevieria bladeren ... als je weet hoeveel jaren het duurt eer je zoveel bladeren aan een sansevieriaplant krijgt en dan worden ze geperforeerd en zomaar verkwist ...
Hallo Paquita,
Nou dat duurt niet zo lang hoor, een sansevierra groeit best wel snel en een bloempot zit na een jaar weer helemaal vol en als je hem te groot vind worden scheur je de plant zo in stukken.
De jonge loten zet je weer in de bloempot. en dan de overige bladeren weggooien is toch zonde!
groeten Vogelzang