menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Lesopdracht 1 bloem en 1 soort groen

Ga naar meest recente reactie

vogelzang

Tekst aangepast

Vogelzang

Hetzelfde stuk maar dan met de lelies in bloei!

Het stuk is gemaakt in een zwart cakeblik. Ik had nog sansevierra blad over en moest voor deze opdracht een liniaire schikking maken met 1 soort bloem en 1 soort groen. er moest iets onnatuurlijks in en je mocht wel bijmaterialen gebruiken zoals mos.Het onnatuurlijke is zwart stroomdraad er door heen en de rechte zwarte stokjes dwars door de bladeren. groeten Vogelzang [afbeelding verwijderd niet-https] [afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 13 februari 2008 - 20:11
Jose47

Jose47

Hoi,

Je hebt nog leuke dingen kunnen maken met je sansevierrabladeren .... heel apart stuk.... knap gedaan.

Josée47
woensdag 13 februari 2008 - 21:09
Lysianthus

Lysianthus

Heel creatief gedaan van jou vogelzang.
Proficiat!!
[afbeelding verwijderd niet-https]

woensdag 13 februari 2008 - 22:34
yeline

Yeline

Heel mooi. Een apart stuk.

grtjs Yeline
woensdag 13 februari 2008 - 22:39
meuwissenj

Meuwissenj

Dit is nu wat je noemt een modern bloemstuk.
Heel apart.

Groetjes Marga
woensdag 13 februari 2008 - 23:13
RVRV

RVRV

Niet veel materiaal en toch iets mooie

Groet
RVRV
woensdag 13 februari 2008 - 23:33
Karintje

Karintje

Leuk stuk en idd met weinig materiaal iets tofs gemaakt!

Ik hoop dat de stengels van de lelies niet "knakken" als ze eenmaal in bloem staan!? (door het gewicht)

Grtz,
Karin
donderdag 14 februari 2008 - 09:25
vogelzang

Vogelzang

Hallo Karin,
De stengels van de lelies steunen een beetje tegen de dwarsliggende stokken en anders kan ik ze nog even vastmaken aan die stokken. Het mooiste van deze opdrachten vind ik, dat iedereen eigenlijk iets anders maakt in de groep met dezelfde opdracht.
zal volgende maand de volgende opdracht laten zien.
gr Vogelzang
donderdag 14 februari 2008 - 11:29
Karintje

Karintje

Hoi Vogelzang,

Dat vind ik ook het leuke, 1 opdracht en iedereen vult hem zelf in! Zo krijg je van elkaar soms heel toffe ideekes

Ben al benieuwd naar je volgend stuk!

Grtz,
Karin
donderdag 14 februari 2008 - 15:30
miet1

Miet1

hoi vogelzang
prachtig knap gedaan
groetjes miet1
donderdag 14 februari 2008 - 17:48
linderic

Linderic

Hallo ,
Smaken verschillen en dit stuk is vast wel creatief maar spreekt mij absoluut niet aan.
groetjes linderic
donderdag 14 februari 2008 - 22:54
hommeltje

Hommeltje

Hoi ,apart stuk zeg. ik ben benieuwt hoe het eruit ziet als de bloemen open gaan.misschien zien we dat nog wel eens.
En inderdaad,ieder stuk ziet er dan anders uit ,jammer dat we die andere niet kunnen zien
vrijdag 15 februari 2008 - 13:56
Julie

Julie

Daar ben ik het mee eens.
CITAAT:
ik ben benieuwt hoe het eruit ziet als de bloemen open gaan.misschien zien we dat nog wel eens.
">#666666;'> ik ben benieuwt hoe het eruit ziet als de bloemen open gaan.misschien zien we dat nog wel eens.
zaterdag 16 februari 2008 - 08:44
Paquita

Tekst aangepast

Paquita

Zonde voor de sansevieria bladeren ... als je weet hoeveel jaren het duurt eer je zoveel bladeren aan een sansevieriaplant krijgt en dan worden ze geperforeerd en zomaar verkwist ...
zaterdag 16 februari 2008 - 11:19
vogelzang

Vogelzang

Hallo Paquita,
Nou dat duurt niet zo lang hoor, een sansevierra groeit best wel snel en een bloempot zit na een jaar weer helemaal vol en als je hem te groot vind worden scheur je de plant zo in stukken.
De jonge loten zet je weer in de bloempot. en dan de overige bladeren weggooien is toch zonde!
groeten Vogelzang
zaterdag 16 februari 2008 - 19:03
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).